Hår

När jag färgade håret så var jag väldigt bestämd med att jag inte ville vara rödhårig, hellre brun.
Men nu när färgen mattas har jag med tiden blivit mer rödhårig och vant mej vid det.
Nu var det så att jag tyckte att håret såg dassigt ut så jag gick till Natalie och kom hem med en färgbomb..
Det var så smidigt att jag måste tipsa om det, det fungerar som ett schampoo och behöver bara sitta i 3 minuter, som en vanlig inpackning.
Bomben ska räcka till 10-15 omgångar och jag betalade 199 kr.. Vilket kap va !!!!!
Vad kostar en hårfärgsinpackning ??
Den ska användas när man upplever att håret ä lite halvdassigt..
Så nu ä jag mera rödhårig än brun =)
Här ä innan
o efter =)
Håret känns mycket friskare, glansigare och mjukare..
Jag ä supernöjd
Allt som gör mej gladare även om det bara ä tillfälligt är så uppskattat när allt annat känns eländigt !!
Rödhåriga kramar ifrån mej ;)

Kommentarer
Postat av: Vicki

Snyggo! =)

Vilken bra grej! Fanns det för brun-svart oxå??

Postat av: Linn

Vilken praktiskt grej! Speciellt om man inte vill ha en permanent färg :D

2011-09-19 @ 21:17:41
URL: http://imturningjapanese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0