Hjärtan



Det blev inga ljuskoppar gjorda idag, för idag så blev ingenting gjort. Jag o lillasyster har legat o glott på tv precis hela eftermiddan. Det enda som saknades var chokladbiten så hade det varit ännu lite bättre.
O bristen på projekt ä total o lusten att greja finns inte, inte idag iaf.

Nått jag borde göra är nya rönnbärshjärtan, det ä det som saknas på framsidan,
Dessa ä ifrån ifjol



Har verklig beslutsångest om ljushusen på framsidan, jag vet inte om jag ska ta in dom eller om dom ska få stå ute till vintern.
Det blir ju så väldigt mysigt sken av dom





Vad tycker ni ?
Ska ljushusen få stå kvar ute eller ska jag ta in dom o ställa dom i trappan ??



KRAM !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0