Kockum



Förrutom kupor, ljushus, vitt spets och hjärtan på tråd så ä jag stöllig i  kockum, tycker den serien ä så fin, helst ska den vara lite sliten oxså. Har ungefär 6 stycken delar, allt ifrån tvättfat, hink till en slev.
Så igår blev jag så glad för jag hittade betongäpplen i olika storlekar och till ett superpris !
Så nu på förmiddagen har jag planterat om och grejat lite till på framsidan.
Så nu ä det riktigt sensommarfint där.. o alla krukor ä kockum :D



Fina Simba kom med på bilden oxså =)

Vita ( så klart !! ) Bollkryss i kockumhinken och skålen



Murgrönan är ifrån våras, den planterade jag tillsammans med påskliljor och penséer och den har överlevt sommarblommorna och får nu sammans med vit kryssantemum.. o betongäpplen förstås








 
Så nu blir det att vila lite i soffan, hade tänkt att surfa runt lite och besöka min favoritbloggar för inspiration, så kul.
Om du som besöker Skokartongen har en blogg, tveka in, lämna gärna ett spår efter dej, så kul med nya bloggbekantskaper

KRAMAR


Kommentarer
Postat av: vicki

O ja har en Kockums våg här om du fortfarande är intresserad ;-)

Postat av: Sandra

Ååå tack! Och ja du har alldeles rätt kärleken är inte alltid logisk.. :)



Ha en fin kväll och sköt om dig!

2011-09-01 @ 16:54:10
URL: http://sandravikstrom.blogg.se/
Postat av: Spessartin

Kockum är underbart! Jag fyndade tre delar på loppis igår, en vattenskopa, ett fat och en mugg! Blev sååå glad!

2011-09-04 @ 08:24:36
URL: http://spessartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0