Lampa

I förrgår fick djuren nått frispel och sprang ut och ner i trappan och ett tu tre så ramlade lampan i fönstret i trappavsatsen ner och gick så klart sönder..
o detta va min favoritlampa, det första jag köpte när jag började gilla shabby chic
Men så i en bild på Nysäters Hem och Antik såg en ljuvlig vit lampa med skärm som tilltalade otroligt mycket.
Så när vi ändå var i stugan så passade jag på och gick och titta på dom..
o den ä så fin och självklart följde den med hem =)
Och den passade perfekt i fönstret !!
Åh, är så kär i lampskärmen, tycker volangerna är så gulliga !!
Har förövrigt gjort klart all ljuskoppar idag så nu får dom stå och stelna tills imorrn.
Så nu hoppas jag på fint väder imorrn och att folk gillar dom och vill köpa dom förstås !!!
Så håll tummar o tår för mej o lillasyster imorrn
Totalt har vi 19 ljuskoppar o några andra ljus i ugnsformarna, det bästa vore om alla blev sålda imorrn men de tror är att hoppas på för mycket.
Varken jag eller lillasyster kan skriva fint så jag tog med några fina papper och åkte till finaste shabbyian Vicki och hon skriver så fint.
Så ikväll blir det att klippa till visitkorten som förhoppningsvis många tar av imorrn
Det blir fin reklam för bloggen det !! :D
Jag lovar att bilderna kommer imorrn på oss när vi står på Marten.. =)
Så jag hoppas på en bra helg och att jag mår bra hela helgen..
KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Lizas Lantliv

Tråkigt när saker går sönder, men du hittade ju en ny supersöt!

Ska absolut hålla tummarna för dig, vi har oxå marknad här hemma på lördag!



Trevlig kväll!



Kram Liza

2011-09-22 @ 21:18:32
URL: http://lizaslantliv.blogspot.com/
Postat av: anette borg

God kväll, jag håller tummar och tår... det har ju du gjort för mig, hihi

Så fin lampa, jag gillar verkligen skärmen. Så söt!!

Kramkram <3 nettan

2011-09-22 @ 22:13:46
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0