Ljuskoppar



På söndag den 11 sep kl.11-14 på anneviplan är det bakluckeloppis och jag o min favoritshabbian Vicki ska vara med och sälja lite grejer.
Jag tänkte därför göra mina ljuskoppar och sälja, har varit på erikshjälpen och inhandlat kaffekoppar och några glasskålar.
Tänkte ta en tjuga för en kopp o kanske en femma för skålarna.

Så här såg dom ljuskopparna ut som jag gjorde till mej själv o mamma förra gången







Hoppas att nån vill ha dom, även om jag bara säljer en så blir jag glad =)

Är det nån som ä intresserad av ljuskopparna så hojta till,
Det mesta går att lösa =)

KRAMAR


Kommentarer
Postat av: Lizas Lantliv

Tack för kommentaren hos mig!

Vilka söta koppar!



Usch va jobbigt med din sjukdom, vet hur jobbigt det kan vara då jag inte fått hjälp med min ledvärk, fick tillslut remittera mig själv...



Trevlig kväll!



Kram Liza

2011-09-07 @ 21:05:45
URL: http://lizaslantliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0