Loppis



Hjälp, det ä saker överallt, har dragit fram massa saker inför loppisen imorrn
Allt ifrån skålar, gardiner, dukar och kläder.

Tror ju att jag och Vicki kommer att ha dom finaste sakerna imorrn eftersom vi ä shabbianer ;)
Skämt och sido, ska bli väldigt intressant och se ifall nån tycker om mina gamla saker, hoppas det iaf =)

Här ä några av alla saker



Mycket vitt =)

o här ä resten



Är ni nyfikna på vad som ä i lådan så ä ni hjärtligt välkommna till Anneviplan imorrn
Kan berätta att den ex innehåller en espressomaskin och ett tangentbord ;)

Nu ska jag se på Mia Skäringer !!!

Imorrn ä det ju inte bara loppis utan mamma o Moster Ingalills födelsedag !!!
Grattis i förskott

KRAMAR


Kommentarer
Postat av: Vicki

haha =)

vet inte om du får plats nu när ja fyllt bilen ;)

Postat av: Emma

Hej goa Anna!

Attans också, synd att jag har så långt till dig, annars hade jag handlat upp allt ditt "shabbiga"! Dukarna, hjärtana, lyktorna... - så mycket fint! ;) Önskar dig lycka till med loppisen, du behöver nog inte vara bekymrad över att inte få något sålt!

Kram kram

2011-09-11 @ 16:31:19
URL: http://emmasvitadrommar.blogspot.com
Postat av: 4-barnsmorsan från himmelohelvete

hihih det var ju av dig jag köpte lyktorna som står där...har dom i köksfönstret nu=))) Du har verkligen sååååååå himla fint hemma ser jag nu! Önskar jag hade tid o möjlighet att inreda o greja så! Verkligen superfint!



Auktionen i edsvalla är så rolig. Farligt o åka dit hehe;-)



Ha en bra söndag=)

2011-10-16 @ 09:17:40
URL: http://www.himmelohelvete.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0