Plättar

Stärkt att det faktum att jag hålligt liv i två blommor på övervåningen var av en var plättar i luften köpte jag två stycken nya idag. =)
Ropade ju in ytterligare en stor vit krona på auktionen i förra veckan och jag såg framför mej vad fint det skulle va med en blomma i.
Men tråkigt nog så passade inte krukan jag som hade valt ut, den var för stor så det fick bli en vit trälåda i stället..
Det ä en blandning mellan levande och " fake " på köksbordet just nu
Så nu ä det bara o vattna o hålla tummarna att dessa överlever ;)
Här ä mina absoluta favoritsaker, vitt, slitet, virkat och lite grönt
och mina hemmagjorda blompinne hänger med =)
Den stora krukan som inte fick plats i kronan fick dock plats i köksfönstret och det ä fint med nått nytt o grönt nu när pelargonerna har sett bättre dagar :/

Hela dagen idag har varit mycket far och fläng och det blir gött när det blir kvällen och allt ä gjort.
Imorrn blir det en tur till erikshjälpen, de va längesen sen jag varit där så det ska bli väldigt roligt.. !!
KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har lånat en i-phone av sonen o nu kommer jag in på din sida, skumt m tekniken! Har ett förslag inför "marten"om du är intresserad, så hör gärna av dig.

Kram Kerstin

2011-09-20 @ 20:25:51
Postat av: anette borg

God kväll vännen, ja du vad fint med blomman i;)

Jag har massa hjärtan på tråd som växer så det knakar, en är nog nära på över en meter lång,,, De står i små krukor och hänger. Den som är uppstyltad på en ståltråd i hjärtform växer inte alls lika bra,,,:)

Och jag tror de gillar att torka ut mellan varven:)

Hoppas du har en skön kväll,,, å jag vill också till erikshjälpen men jobbar;(

Sov gott <3 nettan

2011-09-20 @ 21:19:02
URL: http://dagdrommarivitt.blogspot.com
Postat av: Isabelle

Så fint! :)



Kram!

2011-09-21 @ 12:13:11
URL: http://isabellesdrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0