Shopping



Nu passar jag på att blogga lite när min äkta hälft fastnade i en fotbollsmatch på tvn.
Hittade så mycket fint och kul idag på den lilla shabbyturen, xtra roligt var när jag hittade en krona på esters som jag tittat på så många gånger men nu var det halva priset på den

Den kronan ä det som jag pratar om =)



Tyckte att den passade ganska bra på matsalbordet bland resten av kronorna. Den passade perfekt på ett silverfat som i sin tur passade perfekt på silver skålen





Hittade även lite tullilull, detta ljuvliga hänget kommer ifrån miljögården





Tallrikställningen får ni se imorrn, fick inte till det nått bra i köket så jag får sova på saken :/
Köpte oxså en hjärta till ytterdörren, kommer oxså imorrn

Men dagens höjdpunk var ändå ljuslyktan i fattigmanssilver från Nysäters Hem och Antik
De va verkligen kärlek vid första ögonkastet



Ä väldigt svag för just fattigmanssilver som kanske syns på silverbrickan på vardagsrumsbordet ;)



De ä inte bara kronan som jag haft ögonen länge på utan oxså en bok från Nysäters hem och antik.
Eller en fake bok rättare sagt, men idag gjorde jag slag i saken och köpte den.
Tycker jag ä värd lite lyx när allt ä som de ä är :/



Texten på boken är så fin !



Är så nöjd med alla saker som jag köpte idag och eftersom jag har rensat ut lite inför loppisen, då ä ok att fylla på nytt ;)

Imorrn ska jag och träffa världens finaste Jessica =)
och på eftermiddagen ska vi till v-bro och Mammas o Ingalills kalas.
Ska bli kul o se Mattias igen

KRAMAR


Kommentarer
Postat av: Therése

Åh va mkt fint!! Hoppas jag kan ta mig förbi loppisen på söndag och se om jag kan fynda nåt =)

2011-09-09 @ 22:12:54
URL: http://grejsaker.blogspot.com/
Postat av: anette borg

Hej vännen, men oj vilken shoppingrunda du gjort. Så mycket fint. jag är också svag för fattigmanssilver. det lyser upp så fint!!

Ha det så gott

kramkram <3nettan

2011-09-09 @ 22:32:12
URL: http://[email protected]
Postat av: Lizas Lantliv

Såå fint på din bricka, gillade den stora fattigmanslyktan jättemycket!



Kram Liza

2011-09-13 @ 14:41:51
URL: http://lizaslantliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0