Söndag



Idag har jag och mamma haft mys, vi har åkt runt på Näset på Skördefesten.
Vi gjorde flera stopp och provsmakade allt ifrån ekologiskt pesto och enbergsdricka som smakade julmust.
Jag köpte ljus ifrån djurskyddet, det känns viktigt att skänka pengar till Säffle-Åmål djurskydd.

Vi åt lunch, kalkonburgare med soltorkade tomater, gött, men de hade varit godare med nån form av dressing.
Men mamma ser ut att tycka det va smaskens ;)



Precious har vart och spelat golf under eftermiddagen och nu sitter vi och myser till Idol !!



Önskar er alla en fortsatt mysig söndagkväll !!!

KRAMAR


Kommentarer
Postat av: anette borg

Hej raring, vad mysigt ni haft. är har det varit något liknande som kallas Ösgötadagarna. Som jag ALLTID missar. JAg blir så arg på mig själv. Inte minst när jag hör hur mysigt ni haft. Och så detta helgvädret. Det hade varit perfekt att åka runt på landet och smaka närodlat :

Jag måste skärpa mig, hihi

Du har sååå fint på byrån!!

Kramkram <3 nettna

2011-09-05 @ 09:06:00
URL: http://[email protected]
Postat av: Fiffiga Systrar

Så härligt med skördefest! Verkar som att ni haft en toppendag!



Kram Emelie och Elin

2011-09-05 @ 13:04:31
URL: http://www.fiffigasystrar.blogspot.com
Postat av: anette borg

Hihihi, jag du får gärna härma mig,,,tog idén från någon go bloggare själv, hihi. Det är ju det vi är till för :)

Kramkram <3 nettan

2011-09-05 @ 15:51:58
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0