Different design

Hej alla !!!
Idag ä det måndag, ny vecka och sista gången på smärthanteringskursen. Det har gått så otroligt fort, kan inte säga att  kursen har varit ett mirakel men jag ä glad över jag har fått gått den.  Det ä väldigt nyttigt att tänka efter varför man gör som gör och vad det har för effekter m.m.
Det bästa idag blir ändå akupunkturen och TENS behandlingen. Mår så otroligt mycket bättre efter den =)
Nu har ju oxå Påskveckan börjat och Precious är väldigt nöjd med att få jobba två korta veckor =)
På Skokartongens facebook sida finns det fotoalbum med allt påskpynt som jag har grejat med.
Ni hittar sidan här
Pyntade framsidan igår lite xtra med några stora påskliljor som fick stå i en zinkbalja och så lade jag ut mina fina porslins påskhjärtan.. Det stora ligger på stolen bredvid pärlhyacinterna =)
På andra sidan har jag mitt påskris med vita fjädrar så klart ;)
Här finns den oxå den lilla glad påsk stenen..
Hittade en sån himla gullig och ullig gul kyckling på Hobbykällarn i fredags och den får dekorera ett av arrangemangen på symaskinsbordet..
Jag ä xtra glad i Different Design och har flera hjärtan, hållare och burkar.. Så jag kunde inte låta bli detta hjärtat som jag hittade på kök och Present




Tom. ytterdörren ä shabby som Precious uttryckte det i en djup suck ;)
Nu ä det bara 1 dag tills vi ska göra naglarna, åh det ska bli så spännande =)
Hoppas ni har haft en bra start på veckan <3

Kommentarer
Postat av: Stella

Jag fullkomligt älskar din blogg, speciellt dina bilder. Du har så himla fint hemma :) Riktigt mysigt! Man blir så glad av dina bilder :)



Ha en bra dag!

2012-04-02 @ 13:50:23
URL: http://thestoryofstellitsa.blogg.se/
Postat av: Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Åh, vad fint med vita påskfjädrar!

2012-04-02 @ 15:54:53
URL: http://lillgrodanskrypin.blogg.se/
Postat av: Maria på inredningsvis.se

Tack för fina ord på min blogg...Riktigt fina påsk bilder där:) jag har lite påsk från ikea hos mig om du vill kika in. Ha en kanonvecka



LOVE Maria

2012-04-02 @ 17:25:50
URL: http://inredningsvis.se
Postat av: Valentine

Jättefint Anna! Ser väldigt inbjudande och trevligt ut :) Kul med lite färg! kram

2012-04-02 @ 23:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0