Fredag



Hej alla !!

Då var det fredag igen och för mej blir det detta som fredagsmys tillsammans med lets dance och tända ljus förstås ;)



Är på jakt efter massa rolig inspiration till våran lilla plätt =) hoppas på fint väder under helgen så vi kan greja och plantera i den f.d sandlådan..
Morot, gul lök, spenat och blomkål ä något av det som ska sås under helgen, ska bli väldigt spännande och se vad som händer..

Men jag ä inte ensam om mitt på fredagsmys utan brevid mej ligger den hårig och varm Herr Alfie som håller om min arm och spinner som en båtmotor






Hoppas ni oxå får en mysig fredagkväll och helg
<3


Kommentarer
Postat av: Lizas Lantliv

Åh så söt o go han är!

Nu längtar jag hem till min älskade katt, han är min bebis! =)



Va fina naglarna blev!

Hoppas det ordnar sig vännen!



Kram Liza

2012-04-27 @ 22:34:41
Postat av: Jennys gömma

Det där ser gott ut! Nu blir det Lördagsmys här. Vad fina dina naglar blev! Ha en skön kväll, kram Jenny

2012-04-28 @ 20:11:56
URL: http://jennysgomma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0