Lilla hallen III

Hej alla !!!!
Har haft en sån himla konstig huvudvärk idag så det ä först nu som jag börjat kvickna tll
Idag tänkte jag blogga om och visa er det jag grejade med igår, nämligen det övriga i den lilla hallen på övervåningen som nästa ä klar..
Blev ju så nöjd med månbordet och då blev den lilla byrån/bordet som oxå står den inte lika fin..
Men med hjälp av några fakeblommor, en vit porslinsljusstake, en glasskål, en virkad duk och gammal sockerskål i silver blev det mycket bättre..
Byrån ä faktiskt ett fynd ifrån erikshjälpen för 50 kr och den köpte jag förra sommaren och då såg den ut så här :/
Tack vare ny vit färg, nya knoppar och ett vägg ord så blev den som ny och står nu i den lilla övre hallen =)
CARPE DIEM står det på bordet och den texten köpte jag ifrån EDITHS
Väggord/möbeltexter tycker jag ä lätta och billiga sätt att göra om en möbel och göra den i sin stil
Handdukshyllan som ä över byrån har fått sej en lyft tack vare sockerskålen i silver och en tullulill blomma som ä så där rörig och fin
Sockerskålen ä ett loppisfynd ynka 10 kr :D
Blev så nöjd med rosbollen på månbord att jag igår köpte en till men tyvärr så hade jag inte högt fat kvar, så det blev att limma ihop en gammal ljusstake i porslin och en glasskål ifrån loppis..
Mycket lyckat blev det :D
Det blev ännu en gång en samling av det jag gillar xtra mycket, vitt zink, slitet, virkad duk, blommor och hönsnät
Det känns nu som detta knöt ihop den lilla hallen och allt matchar och hör ihop..
Det ser enhetligt ut, vitt och.. luftigt.. Det tycker jag ä viktigt eftersom hallen ä så liten och trång..
Så nu ä det bara en liten hylla tvärs över byrån som behöver göras om.. Sen ä jag nöjd för denna gången ;)
Nu ska jag åka iväg och handla och låna mormor bil.. Den behöver vi imorrn för då äntligen är nagel dags !!!
LOVELY !!!! Vet inte hur jag ska orka sova inatt ;)
Hoppas ni gillade hallen och som vanligt är jag öppen för förslag och synpunkter :D
Ha en fortsatt mysig tisdagskväll <3

Kommentarer
Postat av: Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Gud så snyggt det blev! =)

2012-04-03 @ 18:44:21
URL: http://lillgrodanskrypin.blogg.se/
Postat av: Stina

Så fint du har gjort. Du är duktig du.:-) Kram Stina

2012-04-03 @ 21:42:33
URL: http://hemmapalandet.blogspot.com
Postat av: Meekatt

Fantastiskt fint! Som alltid! :)

2012-04-03 @ 23:34:45
URL: http://www.meekatt.com
Postat av: Sanne

Jätte fint blev din lilla byrå..

Kraam

Sanne

2012-04-04 @ 07:47:18
URL: http://savittjagvetblogg.blogspot.com
Postat av: Lizas Lantliv

Såå fint i hallen!

Gillar verkligen den lilla byrån, superfin!



Trevlig kväll!



Kramar Liza

2012-04-04 @ 19:48:23
URL: http://lizaslantliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0