Naglar

Godkväll alla påskkärringar och gubbar !!!
Är på riktigt gott humör idag för jag har haft en sån lyckad dag... Dagen idag började tidigt då jag o lillasyster hade tid kl. 10 på Salong 23 i Karlstad där vi skulle göra den efterlängtade nagelförlängningen..=)
Och det blev så lyckat och jag är så nöjd...
Så här såg mina tyvärr nerbitna och fula naglar och händer innan behandlingen
Själva förlängningen tog cirka 2,5 halvtimme och hon som gjorde det hette Elisabeth och var så gullig och kunnig framför allt..
Det ä en blandning mellan akyl och gele naglar som vi både har, fransk manikyr valde vi, tycker det ser så fräscht och välvårdat ut..
Här pågår behandlingen för fullt =)
Och så här fint blev det,,
Lagom långa och rundade.. Inga naglar som jag kan ha när jag börjar jobba men iväntan på det så får jag känna mej xtra fräsch o fin. Har aldrig haft långa naglar förrut så det känns väldigt annorlunda och avigt.. men jag vänjer mej snart :D
Det bästa är jag kan måla dom oxå, så vi stannade förbi Bergvik o köpte massa nya nagellack.. men jag vill ha dom vita tipparna några dagar till...
Den härliga dagen fortsätte med att den hängde blommor ifrån blomsterhandeln på min dörr när jag kom hem..
Det va en härlig påskig tulpan bukett med glada påskhälsningar ifrån mina goa arbetskamrater.. =)
Blev så glad att dom tänker på mej, snart är jag tilbaka på jobbet igen och jag saknar verkligen mina goa arbetskamrater..
Här ä dom fina blommorna och naglarna fick oxå plats ;)
Vi kom hem sent ifrån karlstad och det ä onsdag och det betyder i vanliga fall Erikshjälpen och på lördag hade  dom stängt... Brukar inte i vanliga fall åka dit så sent, dom öppnar 12 och då måste man vara där oftast för kunna göra dom bästa fynden.. Så jag var inte särskilt optimitiskt över åka dit när klockan var 17.. men jag åkte ändå för jag behövde grejer till att göra mera höga fat..
Till min lycka hittade jag massa roliga saker ändå, en hel kasse full så imorrn blir det grejing och ni får vänta tills imorrn på bilderna av alla sena fynd :D
Ännu gladare blev jag när vi åkte förbi LIDL, hade sett i deras blad att dom hade tiopack rosor för 19:90 och jag fick x antal med mej hem, även bilderna på blomsterhavet kommer imorrn.. :D
Ska försöka greja imorrn iaf, det går lite knackligt med dom flesta saker inklusive skriva på datorn, ta kort, snusa, klappa katterna mm. Men om några dagar är jag ett med naglarna, det hoppas vi på..
Men jag kan verkligen rekommendera Salong 23 på Herrhagen i Karlstad, vi ska dit igen på återbesök på tisdag och bara visa upp dom.. Tydligen så kan naglarna fästa dåligt på nagelbitare så en extra koll skadar inte.. Sen blir regelbunda återbesök ungefär var 3-5 vecka.. Nästa gång ska jag ta rosa glitter på det vita.
Hoppas ni har det lika bra idag som jag <3

Kommentarer
Postat av: Sofi

Så härligt att du haft en riktigt bra dag!

Naglarna ser jättefina ut!

Önskar dig en mysig Påsk!

Kram på dig

2012-04-04 @ 20:38:47
URL: http://sofishusdrommar.blogspot.com/
Postat av: Jennie- Mamma till Melker

Naglarna blev jättefina, man vänjer sig vid att ha långa naglar :)

Ha en fin påsk!

2012-04-04 @ 21:16:53
URL: http://mittlivsomjennie.blogg.se/
Postat av: Ekenäsliv

Go kväll!!

Sååå fina dina naglar blev, va rädd om dem nu:)) Och så himla härligt att du haft en bra dag, det behöver man!! Nu blir det bara bättre ska du se.

Sköt om dig!

Kraaaam Anna

2012-04-04 @ 21:29:51
URL: http://www.ekenasliv.se
Postat av: evelina

Oj så fina naglar du fick =) Vill passa på och önska dig och de dina en glad påsk!

2012-04-04 @ 22:14:31
URL: http://blandblommorochrutor.blogg.se/
Postat av: Veronika

Tack för din fina kommentar! Kul att ha hittat din fina blogg :-) Jag har bara mobilen hemma så jag får vänta med att se fler inlägg tills imorgon. Ser fram emot det. Så fina naglar du fick! Blev väldigt sugen på att göra likadant. Ha en fin påsk du med! Kram!

2012-04-04 @ 22:53:16
URL: http://idaslinneskap.blogspot.com
Postat av: Spessartin

Fransk manikyr blir ett beroende. Jag kör alltid fransk manikyr (permanent) när jag förstärker naglarna, vilket jag gör en gång i månaden med gelé. Jag målar naglarna ibland, men de känns aldrig lika fräscha som när jag bara har dem med fransk manikyr, så det blri omålat och fräscht allt som oftast. Det är sååå kul med snygga naglar!

2012-04-04 @ 23:30:35
URL: http://spessartin.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej! Vilken härliga dag du haft! Och naglarna blev hur fina och fräscha som helst, det är så snyggt med fransk manikyr :) Det är tur att de här braiga dagarna också kommer då man haft några sämre och jobbigare dagar innan, då behöver men precis en sån här dag som du beskriver!



Ha nu en riktigt mysig påsk!

2012-04-05 @ 09:58:12
URL: http://levinda.blogg.se/
Postat av: Josefine

Vad fint resultatet blev! Och jättefin blogg! :)

2012-04-05 @ 20:54:24
URL: http://sigridmaria.blogg.se/
Postat av: Lizas Lantliv

Åh så fina dom blev!

jag gjorde naglar första gången till vårt bröllop, skulle gärna göra igen, så fräscht!



Kramar Liza

2012-04-06 @ 23:13:02
URL: http://lizaslantliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0