Trappavsatsen



Hej alla !!!

Idag har jag och syster yster varit i Karlstad, vi var där för ett återbesök för naglarna.
Det besöket gick väldigt bra, det blev lite filandet och limmandet och vi fick klartecken att måla naglarna =)
26 april ska vi tillbaka igen och det ska bli så kul.. Ser naglarna som en investering och då ä det viktigt att sköta om dom så länge jag kan ha dom =)

Efter återbesöket stannade vi till på Bergvik där vi åt lunch på subway, handlade lite på rean och köpte på en födelsedagspresent åt Precious som fyller år på fredag :D
Vågar inte skriva vad jag köpte för han kan titta in här titt som tätt ;)

När jag kom hem så fick jag ett ryck och grejade lite i trappavsatsen. Jag ropade in ett par pallar på auktionen för flera veckor sedan och dom har bara stått och tagit plats i rosa rummet.
Men nu så har jag iaf lyckats hitta plats åt en, nämligen här



Zinkhinken stod förrut på en furu pall som min mamma gjorde när hon var inlagd på sjukhuset när jag var mindre och jag har inte hjärta att måla den vit.. Så den vita pallen passar perfekt istället..



Försökte oxå ställa fågelburen på den andra pallen men burnen var för stor och stod och vickade på pallen och det går inte med 4 odjur i huset som springer och leker.. :/
Så den får stå kvar på golvet så länge och den står faktiskt ganska bra där



Bloggade för några dagar sen om ljusstaken som Precious hade gjort i slöjden och det vita bordet har faktiskt oxå Precious gjort i slöjden, fast även där har jag lagt mej i och bordet ä nu mera vitt ;)



Trappavsatsen ä ett av dom utrymme i Skokartongen som jag ä xtra nöjd med och jag tycker faktiskt om jag ska vara lite mallig, att det råder en bra balans med saker, former, färg, gammalt  och nytt..



Som .tex lyktan, krukan, hjärtanen, duken är nya men kupan och glas skålen som hjärtan står i är loppade.
Liksom den vita ramen bakom bordet som motivet inuti är fondtapeten som vi har nere i hallen.
Dom höga vita krukorna är bland av dom första sakerna som jag köpte när jag började gå loppis och erikshjälpen.



Sjävklart finns det ett väggord oxå i trappavsatsen, fast det ä litet och syns knappt !



Har ni något favoritutrymme och vad tycker ni om mitt ?

Glömde nästan visa, mina nya mörkblå naglar ! =)
Fina va ;)



Och imorrn ska  jag bli ännu finare ä det tänkt för då ska jag till Natalie och greja med mina hemska ögonbryn som saknar form och färg.
Ska bli skönt och få dom fina igen =)

Fick mitt läkarintyg oxå, sjukskriven tills jag ska till doktor Claes igen 19 april, så det ä bara att hålla tummarna att mina nya handläggare på Försäkringkassan godkänner det..
Va härligt det vore om man slapp vara så orolig inför dom och ifall man får pengar eller inte.
Bara att få känna ro och känna att man får tiden på sej att bli frisk skulle betyda så mycket..
Men jag tar en dag i taget och sen hoppas på det bästa!

Hoppas ni har haft en bra start på veckan
<3


Kommentarer
Postat av: Lizas Lantliv

Hej vännen!



Va fint det blev med pallen, gillar den mycket!

Urtjusig fågelbur oxå, lite udda form på den!



Trevlig kväll!



Kramar Liza

2012-04-10 @ 19:09:51
URL: http://lizaslantliv.blogspot.com/
Postat av: Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Älskar nagellacket! =)



Dagens fråga: Vad tycker du om rosa på pojkar? =)

2012-04-10 @ 19:19:41
URL: http://lillgrodanskrypin.blogg.se/
Postat av: Linda

Du har så mysigt! Mitt favoritutrymme är balkongen men har inte gjort dem redo ännu. Lite tidigt med blommor och fix samt känner ingen motivation när det regnar och blåser

2012-04-10 @ 19:42:58
URL: http://liilah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0