Bakom plasteni

 
 
 
Hej alla !!!!! 
Här bakom plasten händer det grejer i köket =)
Vill hålla det lite hemligt tills allt ä någorlunda färdigt ;)
Den ena bänskivan har vi idag slipat och lagt på det nya vita pigmenterade hårdvax oljan och det blir så bra =)
Tråkigt nog bara har vi ingen dörr till köket och för att förhindra tass avtryck på den nya bänkskivan får en stor plast ta dörren plats =)
Det blir så bra och det ska bli så roligt när allt ä färdigt, då kommer det massa bilder !
Har sån tur att jag har Precious som ä så duktig och grejar <3
 
Igår eftermiddagen kom äntligen hyllplanen upp, tråkigt nog inte alla men två av tre sitter uppe.. konsolerna till hyllplan nummer tre kommer nästa torsdag =)
 
Ser ni konturerna på dom ??? ;)
Jag ä så nöjd med dom två och kan knappt vänta tills den tredje kommer på plats :D
 
 
 
Det blev svarta konsoler, tycker det ä fint med nått svart som bryter av allt det vita och sen matchar dom handtagen på köksluckorna !
Så förhoppningsvis så kanske imorrn kväll om allt ä torrt och klart så kanske jag kan visa er hyllplanen :)
 
Ni har väl inte missat Skokartongens Facebooksida, där finns bilder ifrån i torsdags när jag premiäreldade i alla fyndade ifrån shabbyturen =)
Ni hittar sidan här
 
Nu blir det mera målning, kryddhyllan och knivblocket ska få sej en omgång av vit färg ;)
Hoppas ni alla får en supermysig Lördag 
<3

Kommentarer
Postat av: Vicki

Väntar med spänning! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0