Frasera

Godkväll !!!
 

Vi har varit i Karlstad idag, kände att jag va tvungen att komma hemma ifrån och få tänka och titta på något annat, sen hade vi några paket golv som vi behövde lämna tillbaka till IKEA oxå.. 
 
Så det blev lite shopping på Bergvik och sen styrde vi fart emot IKEA..
Blev faktiskt väldigt besviken, inte så många nyheter =(
Inga nya textilier, kuddfodral, gardiner, kort, lampor m.m
Fastnade dock för några whiskeyglas som heter Frasera
Så här ser du ut i katalogen..
 
 
Gillade mönstret och direkt när jag såg dom så tänkte jag dom ska jag ha !
Fast inte som whiskeyglas utan som ljuslyktor.. =)
Så tre fick följa med hem, måste ha 3 enligt min lag om tre ;)
 
Dom fick stå på silverbricken på det lilla sidebordet och oj va fina dom blev =)
 
 
 
Imorrn ska jag och Precious till Esters Café, har reserverat en vit ljuvlig fågelbur som jag hoppas ska bli fin på matsalsbordet.. 
Förrutom det ska det grejas med resten av IKEA saker som vi köpte bla. en ny matta till vardagsrummet
Hoppas ni har haft en toppenlördag
<3

Kommentarer
Postat av: Eva

Jätte fina att ha som ljuslyktor, bra id'e.

2012-08-26 @ 19:15:29
URL: http://kransmakaren.se
Postat av: evelina

Oj så fint att använda glas :) De passar ju alldeles utmärkt. Härligt med höst och ljus :)

2012-08-26 @ 21:46:08
URL: http://blandblommorochrutor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0