Helgen

Hej alla!!!
 

Oj va vilken rolig helg vi har, igår var äntligen dags för våran efterlängtade förfest inför Annelundsfesten och inte för att verka ego.. Men det blev väldigt lyckat, Nästan lika roligt som för två år sen, massa prat, skratt och cosmopolitians... =)
 
Det blev en enkelt dukning för kvällen med den nya rutiga vaxduken och ett väldigt enkelt arrangemang med vita rosor. 
Ibland ä det enkla finast och bäst.. 
 
 
"Pimpade " rosor med massa pärlor och diamanter.. Lite lyx måste det vara ;)
 
 
Som bjuder traditionen bjöd vi på Cosmopolitian...
 
 
 
Förrutom drinkarna så hade vi fryst mer än 25 istärningar och det blev mer än 400 isbitar som fick kyla öl och cider i Precious ölbalja :D 
 
 
Lillasyster hjälpte mej att sminka mej för kvällen och lösögonfransarna åkte på..
 
Här ä Lillasyster o Kevin =)
 
 
Kusin Ocka och Jimmy va nästa som kom.. =)
 
Här ä Ocka och bloggerskan själv med mina nyinköpta paljett tröja, stora pärlor och örhängen =)
 
 
 
Nästa på tur var Precious goa arbetskamrater, Martin och Dennis.. 
O Dennis ä så mysig och snäll och SINGEL!!!
 Försökte komma på någon tjej hela kvällen att matcha ihop han med.. 
 
 
Ett något förfriskat värdpar ;)
 
 
Det ä ingen fest utan Sequele, världens roligaste människan och den enda som kan få mej att skratta så jag knappt får nån luft.. 
Han ä oxå världens mysigaste o SINGEL !!!
 
 
 
 
Förfesten var så roligt och kul och som det brukar vara är förfesten roliga och man ångrar nästan att vi gick därifrån.. 
Kvällen/natten blev en riktigt flopp, jag började få ont och må illa, så vi fick gå hem och var hemma halv ett.. 
Det ä en riktig sorg att jag inte mår bra och jag inte orkar riktiga göra det som jag så gärna vill =/
 
Trots detta vaknade både jag o Precious upp imorse rejälta välmående, ingen huvudvärk men rejält möra och trötta. 
Men det var bara att ladda om för idag ä det Alvas ett års dag, Alva ä vårat tredje och yngsta gudbarn och hennes första födelsedagskalas kunde vi inte missa. .
Här ä kalaset i bilder.. 
 
Tårtan och födelsedagsbarnet som blåser ut sitt första ljus.. eller försöker iaf ;)
 
 
 
 
Världens goaste ettåring som mumsade och åt tårta för fulla muggar. 
Kläder till dagis och en kaffesked till samling fick hon i present av oss =)
 
 
Här ä en väldigt trött bloggerska och Felicia som är vårat äldsta gudbarn.. 
 
 
Soffan känns xtra skön idag men detta va den bästa helgen på länge och tack alla inblandade och planeringen för 2013 ä redan igång.. 
Och då hoppas jag att mina kusiner Mattias och Vicki kommer och gör den tredje Annelundsfesten den roligaste !
Hoppas ni oxå har haft en toppenhelg 
<3

Kommentarer
Postat av: Ekenäsliv

Hallå där!! Hmmm, hittar inte något sätt så jag kan lägga till din blogg i min reeder...
Ni ser ut att ha haft det riktigt toppen, härligt busiga bilder!
Kram Anna

2012-08-13 @ 16:09:18
URL: http://www.ekenasliv.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0