ANDAS !!!

Hej alla !!!
När jag kom hem idag så det första jag skrev på anslagstavlan va detta !!!
ANDAS !!!
I stora bokstäver, både på grund av smärthanteringskursen, var så ledsen när jag kom därifrån i måndags att jag gråt.. Mådde så dåligt att jag inte visste hur jag skulle orka i 6 veckor.. Men så fick jag en dunder medicin av syster Ann och nu känns allt bättre.. o jag tror nu att jag kommer få stor nytta av kursen och jag har lärt känna dom andra kursdeltagarna bättre och dom verkar jättegoa allihopa  =)
Och idag har vi andningsövningar och jag som är som jag behöver påminna mej själv om att sänka axlarna och andas =)
Men det riktigt tålamodsprövande kom när Precious frågade mej vart räkningarna var,
På mikron svarade jag, men icke och vi letade överallt och dom finns ingenstans.. Bara att konstatera att jag måste ha slängt dom av misstag när jag städade i köket sist..
åh ÅNGEST !!!!
Bara att leta upp gamla räkningar och jämföra OCR nummer, det har ordnat upp sej nu men hjälp vad mycket bekymmer för att jag har klantat mej !!!
Nu ska jag besöka er andra här i Blogglandia, ska bli kul med inspiration !! =)
Tack förresten för alla snälla kommenterar om lampkjolen, det ä på gång en till fast i mindre modell !! =)

Kommentarer
Postat av: Lizas Lantliv

Hej vännen!



Va skönt att det verkar bli bra med medicin o kurs!

Håller tummarna för dig!



Angående räkningarna har vi oxå slarvat bort några såna, tog av misstag meden i pappersinsamlingen en gång..!

Efter det köpte jag en liten låda till kontoret som det står POST på som vi lägger räkningarna i så fort dom öppnas!!!



Trevlig kväll!



Kramar Liza

2012-02-29 @ 19:25:18
URL: http://lizaslantliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0