Änglar

Hej !
Igår när jag var ute på stan en sväng så slog jag äntligen till. Har gått och tittat på en tavla hur länge som helst nu. Men har varit osäker på om den skulle passa och om det egentligen är min stil. Men nu när köket har fått nya tapeter och blivit mycket ljusare så passar den mycket bättre in.
Här ä den på plats
När Precious höll på att spika upp så sa han
- Har du ändrat dej om änglarna, dom är ju överallt ?
Vad paff jag blev när han sa detta, för till saken hör såna gammaldags figurer, ni vet såna  som ofta är svart vita  och brukar pryda kort och tags, Dom hör inte till mina favoriter. Tycker faktiskt dom är ganska läskiga, särskilt i ögona.. Ja, jag vet, fjantiga mej, men det är som det är ;)
Kunde inte riktigt släppa detta och när jag hade tittat runt lite här så måste jag hålla med han. Det är lite överallt..
I köksfönstret står denna ängeln som från början var brun men som jag spraymålade vit.
På matsalsbordet finns det oxå två små änglarna som fick följa med hem från en loppis och dom har oxå blivit vitmålade.
I trappavsatsen finns oxå en. Vet ni, läste på aftonbladet att det heter inte trappavsats längre utan trappvila.
Det låter ju mycket mysigare tycker jag.
I vardagsrummet hittade jag två till ..
En under den stora kupan och den väldigt stora ängel som står i den stora vita lyktan
Precious hade verkligen rätt, dom är överallt och det verkar inte bättre än jag har ändrat mej ;)
Vad tycker ni om alla änglar ?  ;)

Vill passa på att tacka för alla goa kommentarer i förra inlägget och säga välkomna till nya besökare och ännu en gång påminna om att Skokartongen finns även på facebook och där kan ni hitta mitt senaste projekt.
Väntar på saker till det projektet så jag håller det för mej själv än så länge men så fort det börjar bli klart ska jag berätta =)
KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Lizas Lantliv

Jag är oxå lite sisådär när det kommer till änglar/figurer..

Har några som jag tycker är fina!

Din stooora vita lykta är såå fin med ljusen o den stora ängeln i!



Ha en fin dag!



Kramar Liza

2012-02-15 @ 13:56:03
URL: http://lizaslantliv.blogspot.com/
Postat av: Monia - med bulle i ugnen ♥

Jag har flera fina tävlingar hos mig, missa dem inte! Kika in under kategorin TÄVLINGAR:



http://moniasundgrenjansson.blogg.se/category/tavlingar.html

2012-02-15 @ 15:04:21
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0