Emmie ROS

Godkväll !!!
Idag är det ju fredag och veckans bästa idag. När jag var i farten och jobbade och så var fredag eftermiddag och kväll veckans bästa timmar. Man hade en hel ledig helg framför sej.
Nu när jag varit sjukskriven så länge så har fredagkväll tappat sin glans lite. :/
Men idag har ändå varit en bra dag, tog med mej syster yster till IKEA och fick äntligen tag i det som  jag har gått och spanat på länge.
Tyget Emmie Ros som jag bloggade om igår fanns äntligen och 2,5 m ligger nu på köksbordet och väntar på att bli en hissgardin.
Tänkte ge mej på detta imorrn så har ni några tips som förenklar att göra den så kommentera gärna.
Tar med glädje emot att hjälp jag kan få.. =)
Köpte även en  ny rosa löpare och en mindre blommig duk som ska ligga på köksbordet nu om hissgardinen blir bra.
Vitrinskåpet ska oxå få en liten mindre makeover imorrn hade jag tänkt.
Ni vet dom gardinerna på IKEA som ser ut som myggnät. Det hade jag tänkt hänga in skåpet så glasen och allt annat i skåpet maskeras. Har sett detta på flera av mina favoritbloggar och gillar hur det ser ut.
Dom hade även den lilla storleken på mina favoritkrukor just nu och en sån var jag tvungen att ha. Även den fick plats i köket.. =)
Så nu vet ni mina helgplaner, Hur ser era ut ?
Oavsett så hoppas jag att ni får en mysig helg =)
Nu ska jag ta mej en sväng hos er andra och inspireras !!
MASSA KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Stina

Hej pussgurka!

Jasså du ska sy gardiner.

Jag tror att du klarar det galant.:-) Kram Stina

2012-02-17 @ 20:23:40
URL: http://hemmapalandet.blogspot.com
Postat av: Jennys gömma

Hos dig pysslas det minsann! Vilka fina tyger, det kommer bli kanonbra! Hos mig blir det en ganska lugn helg. Jag o barnen är förvisade hem till svärmor imorgon så att mannen kan renovera här hemma. :) Ha en skön helg du med, kram Jenny

2012-02-17 @ 21:05:08
URL: http://jennysgomma.blogspot.com
Postat av: Lizas Lantliv

Åh va fint tyg o textilier!

Känner att jag MÅSTE till Ikea snart!

Tyvärr har jag inga bra tips till hissgardinen..



Lycka till!



Kramar Liza



2012-02-17 @ 21:06:37
URL: http://lizaslantliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0