=(

Hej !!
Idag är jag på fruktansvärt dålig humör, jag har ont och mår illa och känner mej allmänt hängig. Har inte lyckats kontrollera min smärta som jag orkade igår. Till råga på allt  det känns som allt går fel idag.
Det började inatt när jag vaknade av en stor smäll, förstod med en gång att nån av katterna har haft ner nått. Så det va bara att gå upp och leta med hittade inte nån.
Men imorse när jag gick upp så låg det vita skärvor över hela köksgolvet. Nån av dom har haft ner min favorit kruka. En vit kruka på fat som stod på översta hyllan med en lång hjärta på tråd i. .
åååh och inte hade jag någon annan kruka som passade heller..
Inte heller hade jag fått saker som jag hade ropat in på Tradera, så jag kan inte fortsätta med mitt senaste projekt.. hatar att vänta... !!
Men jag följde med mamma o syster yster och handlade och fick gå in på Fixer och köpa en ny kruka.
Denna gången valde jag en stor vit tung urna. Denna ska dom väll ändå inte lyckas få ner ;)
Den dåliga dagen gick vidare med när vi kom till affärn hade dom inte vita tulpaner kvar.
Följde med mamma igår ut med hundarna och plockade vide och det har blivit så fint med dom vita.
Så jag fick ta rosa men det blev faktiskt helt ok tillsammans med vasen i fattigmanssilver =)
Var ju egentligen inte hela världen men just idag verkar jag vara xtra känslig
Men en sak som gör mej väldigt glad är bloggen fått 5 nya följare via bloglovin, jättekul !
Ge er gärna tillkänna så jag besöka er ifall ni har någon blogg, detta gäller så klart ni andra oxå =)
Hoppas på en bättre morgondag, ska till IKEA imorrn och köpa tyg. Tänkte sy en hissgardin till köket när jag ändå har symaskinen framme. Vill gärna få in pasteller i köket nu i väntan på våren och jag har tänkt att köpa samma tyget som jag sydde kuddfodral igår fast i rosa.
Tyget gör sej väldigt dålig på bild, är mycket finare i verkligheten.
Det heter iaf Emmie Ros
EMMIE ROS Metervara IKEA
Det fanns inget inne sist jag var där men enligt lagerstatusen ska det finnas nu.
Har tänkt att göra något xtra med hissgardinen men det behåller jag för mej själv än så länge ;)
Nu kommer snart Precious hem och han kanske kan få upp mitt humör lite. !
Hade tänkt att ta en sväng hos er andra ikväll oxå =)
KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Night Flies

så mycket fint i bloggen jag äslkar också den stilen måste jag säga

2012-02-16 @ 17:45:25
URL: http://nightflies.webblogg.se/nightflies
Postat av: ontimig

Vad lider du av för värk?

2012-02-16 @ 17:46:47
URL: http://ontimig.bloggplatsen.se
Postat av: Lizas Lantliv

Hej vännen!



Fy så tråkigt.. låter som en riktig blä-dag som jag brukar säga! =)

Vilken fin urna du hittade, tror det är en likadan som jag har!

Vilket fint tyg!



Mina klänningar o halsband är shoppade på en lokal affär här hos mig som säljer allt mellan himmel o jord, men tror halsbandet är av märket Dazzling!

Klänningens märke heter Marc Lauge...



Ha en fin kväll!



Kramar Liza

2012-02-16 @ 17:52:58
URL: http://lizaslantliv.blogspot.com/
Postat av: Isabelle

Hoppas du mår bättre snart! :-) Och vilken tjusig urna!



Kram Isabelle

2012-02-16 @ 18:05:56
URL: http://isabellesdrommar.blogg.se/
Postat av: Sofi

Så tråkigt att du har ont:( Hoppas det blir bättre snart!

Jättefint tyg och kuddar!

Kram Sofi

2012-02-16 @ 21:28:13
URL: http://sofishusdrommar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0