Kaos

Hej på er !!
Här i trappavsatsen har jag varit under eftermiddagen och nu, allt för undvika det kaos som har spridit ut sej på nedervåningen. Precious har börjat greja i köket och vi har fått flytta nästan hela köket ut i vardagsrummet och hallen.. Det ä ganska trångt kan jag lova, tur ä det bara är tillfälligt.. !!
Men jag ska inte klaga för jag har grejat med mitt och det är så kul just nu.
Efter tung och mörk period känner jag att jag blir piggare och gladare dag för dag och det har börjat kliat i fingrarna igen.
Vi har varit på erikshjälpen idag och jag fyndade mest massa glasgrejer,  skålar och några gamla bakformar.
Blev så inspirerad av det senaste numret av jeanne¨darc där dom hade ett reportage där dom planterat massa vårblommor i olika formar och askar. Så dom får ligga i källarn till det är dags att plantera och sätta ut på framsidan =)
Hittade en mellanstor skål eller om det är ett glas, ( vet inte riktigt ) och gjorde om den till en kruka för en av mina hjärtan.. Mina favoriter och dom enda blommorna som jag lyckas hålla i liv ;)
Blomman verkar trivas i trappavsatsen och har växt till sej riktigt ordentligt och inga monster har varit där och bitit av den heller :P
En närmare bild på den loppade skålen, ett fynd som kostade mej hela 5 kr !!
När jag förhandsgranskar mina inlägg innnan jag publicerar är det mellanrum mellan alla bilder men nått händer när jag trycker på publicera knappen, alla bilder åker ihop och mellanrummen försvinner, väldigt irriterande.
Är det någon som vet hur man rättar till det, eller vad det är för fel ??
Va roligt det är att fler o fler verkar ha hittat hit, besökstatistiken bara går upp och upp, Jättekul tycker jag, Ni är hjärtligt välkommna igen och igen. Ni missar väll inte att Skokartongen har egen facebook sida,  bara att hitta dit oxå och gillar. Då skulle jag bli så glad =)
KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Stina

Om du går in efteråt, efter publiceringen så kan du rätta till felet genom att trycka mellanrum. Det går att fixa innan publicering också, men man kan få hålla på en liten stund ibland. Jobbigt!

Kram Stina

2012-02-01 @ 20:20:54
URL: http://hemmapalandet.blogspot.com
Postat av: Sandra

Jag hann inte nåt till erikshjälpen idag, buhu haha! :)

2012-02-02 @ 16:14:33
URL: http://shabbychicme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0