Kuddar

Godkväll !
Något som smärtis förespråkar mycket är att man själv ska styra smärtan och inte smärta styra en..
Att man ska kunna säga till sig själv att jag känner att det gör ont men just nu gör jag det här och på så vis styr man sin smärta.
Jag försöker med alla sätt jag kan att försöka göra detta med mixat resultat. Har en riktig blää dag idag, har haft ont precis hela dagen och mått illa. Så jag har försökt " att glömma bort " smärtan idag genom att koncentera mej på att sy och dubbelblogga..
Köpte detta tyget på IKEA för ett x antal veckor sen och det har blivit lagt på hög.
Kånkade ner symaskinen och satte igång. Det blev sammanlagt 3 kuddfodral i olika storlekar. Jag är jättedålig på att sy, hade bara godkänt i syslöjd men dessa fodral är så lätta att sy att t.o.m jag klarar av det.
Man viker tyget så man bara behöver sy långsidorna, väldigt smidigt.
I vårat vardagsrum har vi en svart och vit bas så kuddfodralen passade in =)
Nu är det bara det vita soffan som fattas :/
Som ni ser så verkar Herr Alfie oxå väldigt nöjd, hans kudde har blivit ny och fin och verkar inte bättre än den har fått godkänt ;)
Våra katter är helt tokiga i kattmynta, alla fyra. Så när jag har symaskinen uppe så brukar jag ta spillbitarna och sy leksaker åt dom. De låt ju väldigt avancerat men det är bara ihopsytta tygbitar som jag fyller med kattmynta och dom verkligen älskar det..
Dom ä verkligen galna i din t.o.m gamligen själv Wilma gillar dom
Nu har dom lekt så nästan alla ligger utslagna överallt i Skokartongen =)
Jag tänker göra Herr Alfie sällskap i soffan tillsammans med en värmedyna och hoppas på en bättre morgondag
KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Stina

Så fint du har gjort.



Jag har flera problem med mitt hjärta. Men hjärtsvikten är värst och den är på gång. Men jag ska få en tid till doktorn så får vi se vad man ska käka för nåt piller igen.

Kram Stina

2012-02-15 @ 20:31:01
URL: http://hemmapalandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0