Ljusstakar

Godkväll alla !!!
Vilket dag vi har haft idag, jag har haft försenat födelsedagsfika och det blev mycket med folk i våran lilla Skokartong. Det är tur att man bara fyller år en gång per år ;)
Men på förmiddagen så var jag och mamma på loppis... Har hittat och följt via facebook en tjej som säljer vidare saker hon som fixat till.. Mycket shabby, vitt, spets och slitet... Me like :D
Vassvikens gammalt. och nytt heter det ifall någon är intresserad..
Hon har en butik i ånimskog som öppnar snart för säsongen, dit måste jag åka, nångång !
Hon hade iaf ett par höga vitt slitna ljusstakar som jag föll alldeles pladask förr, blev så kär..
Som vanligt när jag köper något nytt måste saker flyttas och ordnas om för att det nya ska passa in..
Denna gång fick madonnan på byrån i hallen flytta upp på handdukshyllan för att ge plats..
50 kr styck kostade dom bara och det är dom så värda.. älskar allt med dom, det slitna, formen och dom små rosetterna.
Det blev lite trångt på handdukshyllan men Madonnan gjorde sej väldigt bra där..
Eftersom det va så många på kalaset och mina gudbarn så kunde jag inte tända alla ljusen, dels för att det skulle bli alldeles för varmt och sen var jag rädd att dom skulle bränna sej.. Men nu när jag är alldeles själv så är alla dom 40 värmeljusen tända i diverse lyktor, hus och koppar.. Lovely.. !!!
KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Susanne käll

Tack snälla för detta inlägg , va fina de blev hemma hos dig.Kram

2012-02-12 @ 06:55:32
URL: http://vassvikens.blogspot.com
Postat av: 4-barnsmorsan från himmelohelvete

Ja hon har ju så mkt fint!! Kollade också där och ville ha en ram men köpte den inte=(( Ångrar mig bittert så jag hoppas hon har den kvar och vill sälja till mig nu ;-)



Så fina ljusstakar du köpte, passar ju perfekt där hos dig=9



Ha en bra söndag=)

2012-02-12 @ 08:31:31
URL: http://www.himmelohelvete.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0