Lycka

Hej !!!!
Blev så otroligt glad och lycklig nu och jag va tvungen att logga in och berätta varför..
Jag har letat och letat efter denna bok sedan den dag jag först såg den för x antal år sedan..
Franska Stämningar på Nordisk vis !!!!
Denna boken är gjord av samma människor som är med och gör min kärlek Jeanne Darc living magazine..
Jag betraktar denna bok som min bibel och det var kärlek vid första ögonkastet..
Den har varit slut i alla bokhandlare som jag besökt och även på internet.
Men igår hittade jag en butik som sålde den och är så snälla att dom skickar den till mej !!!
Lyckan är gjord !!!!
Det är Butik Östergården som är så snälla !!!
Jag tackar och bugar ännu en gång och ser såå emot när den landar i min brevlåda !!!!
KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Ekenäsliv

Kan tänka mig att den boken är jättefin!!! Jag fick ju hem Romantiska hem här i veckan och bara läääängtar efter att bläddra i den!

Läser om dig smärta... Har själv haft stora problem med det, men det är mycket bättre nu. Vad är det för smärta du har och vad beror den på?

Sköt om dig!

Kram Anna

2012-02-18 @ 00:45:59
URL: http://www.ekenasliv.se
Postat av: Mia

Så snällt att dom skickar den.

Önskar dig enf in lördag.

Kram Mia

2012-02-18 @ 11:29:08
URL: http://linnebo.blogspot.com
Postat av: Fröken Tindra

Tack för den rara hälsningen hos mig!

Vad roligt att du hittade din efterlängtade bok till slut! Jag höll på att leta mig fördärvad efter en viss bok för ett tiotal år sen. Var över mig av lycka när jag fick tag på den. Döm om min förvåning när jag sen ser att det står ett ex hos mamma! Tror dessutom att jag visat boken för henne. Ja, ja, jag fick ju ett eget ex iallafall.

Skall ta och kika på det där rostyget på IKEA senare idag tror jag. Ser fint ut!

Ha en fortsatt fin helg!

Kram!

2012-02-18 @ 12:27:25
URL: http://rosorokaprifol.blogspot.com
Postat av: Nettan

Hej Anna,

Vilken fin blogg du har, hittade den via levindas värld.

Har bara tittat lite men ska strax kika mer!

Vad kul att du äntligen fick tag i boken du önskat.

Tråkigt med din smärta, är det nåt som går över eller? Hoppas det eller att du kan få bättre hjälp mot smärtan annars!



Trevlig helg!

Kram, Nettan

2012-02-18 @ 17:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0