Murgröna

Hej alla !!!!
Tack för alla snälla kommenterar ang mitt utbrott på lampkjolen, kan meddela att jag har lugnat mej nu och lampkjolen ä nästan klar. Hann precis in på Textilcompaniet idag innan dom stängde och köpte spets och vitt band. =)
Får se om jag orkar sy idag eller imorrn, är ganska trött i huvudet för idag var det första dagen på smärthanteringskursen och jag är ganska tveksam till om detta kommer att hjälpa mej.. Vi får se, man ska ju aldrig ge upp och med detta i baktanken så köpte jag en murgröna på IKEA sist..
Jag gör ett nytt försök och ber till gudarna att den ska växa och trivas på vitrinskåpet ;)
Det behövs nått grönt där på skåpet har jag fått för mej
Tycker det är fint när murgrönan växer in och mellan bokstäverna !
Självklart måste ja ha en blompinne i, är smått galet i dom =)
Får be om ursäkt för bilderna som blev mörka och gryniga, hoppas ni ser dom iaf =)
Hoppas ni resten har haft en bra start på veckan och nu väntar  jag på halv åtta hos mej för och imorrn hoppas jag kunna visa upp den färdigsydda lampkjolen :D

Kommentarer
Postat av: Stina

Det är fint med gröna växter till allt det vita.:-) Kram Stina

2012-02-27 @ 20:37:29
URL: http://hemmapalandet.blogspot.com
Postat av: Ekenäsliv

Ser med spänning fram emot att se lampkjolen!

Kram på dig och va rädd om dig!

2012-02-27 @ 20:57:22
URL: http://www.ekenasliv.se
Postat av: Linda

Den blev fin där! Och har för mig att murgröna inte behöver så mkt ljus. Annars kan jag tipsa om garderobsblomma. Kanske inte den vackraste blomman men den behöver inte mkt ljus. Håller tummarna att det kommer gå bra på smärthanteringskursen!

2012-02-27 @ 21:20:53
URL: http://liilah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0