sjukstuga

Hej !!!
Idag är det sjukstuga här i Skokartongen, precious har fått feber idag, hostar och är allmänt hängig, jag har ont idag och mår allmänt pyton..
Så vi har legat i soffan hela dag, det är i såna lägen som jag är väldigt glad att det bara är vi..
Djuren har förstås härjat runt som vanligt ;)
Nu hoppas jag på snabb bättring för imorrn fyller världens bästa mormor 80 år och vi ska ut och äta lunch med henne imorrn och på tisdag är det bloggerskans egna födelsedag.. Inte för att jag ska ha något speciellt firande eftersom jag bara fyller 28 år.. men det vorre trevligt om man vore pigg iaf !!!
Det enda mysig är dom tända ljusen på silverbrickan
Tack för alla gulliga kommentar hittils, det gör bloggande mycket roligare när man får respons, jättekul är det !!!
Har varit superdålig att besöka er andra i blogglandia men det ska bli skärpning, det lovar jag !
KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Jennys gömma

Krya på er! (Det känns som om alla är förkylda just nu...): kram Jenny

2012-02-05 @ 20:21:38
URL: http://jennysgomma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0