Snek peak

Godkväll alla !!!
Äntligen har landat i soffan efter väldigt intensiv dag. Har spenderat nästa hela dagen med att sy hissgardinen..
Har haft en jobbig natt och orkade inte  gå upp förrän vid tolv.
Det är många av er som undrat över min smärta och jag ska berätta lite kortfattat.
Jag har en förträngning i mina gallgångar som kirurgerna har förgäves försökt att öppna upp. Har smärtor som är samma som vid gallstensanfall och det är lite olika på hur det krampsmärtorna kommer. Detta började 2010 och har gått mycket i perioder.
Men det är nästan dagligen som jag får dessa smärtorna. Har nyligen börjat gå hos smärtenheten för att få hjälp att hantera min smärta. Så är det med det, nu till något roligare. !! =)
Hade tankten att jag skulle sy en så där avancerad hissgardin med olika kanaler och ringar.. Den idén gav jag väldigt snabbt upp utan det fick bli en vanlig hissgardin, en sån man rullar upp med en rundstav längst ner..
Den ä helt klar än,  jag ska sy fast banden ordentligt och sen strykas..
Imorrn blir den klar och då ska ni få se hur det blev men en liten sneak peak kan ja bjuda på ;)
Nu väntar detta på mej innan det ä dags för melodifestivalen =)
Hoppas ni alla har en mysig lördagkväll !!!

Kommentarer
Postat av: Regina

Känner fler som har problem med gallan eller gallgångarna och det karaktäristiska är den hemska smärtan, den önskar man ingen. Hoppas att du får hjälp och lindring i smärtan.



Den lilla sneak peek vi får se av hissgardinen ger mersmak...



Ha en fin fortsättning på helgen!

Kram,

Regina

2012-02-18 @ 21:25:42
URL: http://vitthusmedsvartaknutar.blogspot.com
Postat av: Anna

Nämen usch då, va jobbigt med såna smärtor!! Och att läkarna sen inte kommer till bukt med dem, fy å ve!!! Önskar dig allt gott och hoppas verkligen att smärtenheten kan hjälpa dig på traven.



Åh vilken tjusig hissgardin - jag älskar rosor :-) Ska bli väldigt spännande att se slutresultatet sen.



Hoppas du får en fin och skön söndag!

KRAM

2012-02-19 @ 09:35:19
URL: http://levinda.blogg.se/
Postat av: Loppisliv

Hej Anna! Hur går det med hissgardinen?? Jag har aldrig vågat mig på att sy en sån avancerad med öglor osv. Har gjort en sån enklare variant med rundstav också, fast det är flera år sedan nu....Nuförtiden köper jag mina hissgardiner istället, bekvämt och bra :-))



Ha nu en fin söndag! Kram P

2012-02-19 @ 11:09:30
URL: http://loppisliv.blogspot.com
Postat av: Mia

Nä vi har inte ändrat någonting åt kissen. Allt är som det alltid vart. Konstigt.

Men det ha löst sig med soffa iallafall =)

Kram Mia

2012-02-19 @ 13:28:12
URL: http://linnebo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0