Ego

Gokväll !!!
Det ligger en tröttsamt dunkel över skokartongen och en av dess invånare nämligen bloggerskan själv.
Dom medicinerna jag fick i slutet av förra veckan var inte att leka med.
Har sovit mellan 15-18 timmar per dag och känt mej som en zombie dom få timmarna som jag varit vaken.
Så ska dosen prövas att sänkas så får vi se vad som händer..
Hoppas jag är mera människa imorrn får då ska ja klippa mej =)
och jag tänkte vara så modig att boben kanske försvinner..
Vi får se vad som händer imorrn ;)
Fick en tips av en läsare om en sida där man kan göra bok av bloggen, va kul tänkte jag och detta ska jag absoluta göra.
Tänkte använda mej av sidan
http://www.bloggtillbok.se/
Är det någon som har erfarenhet av den sidan ?
Det ä ju lite ego egentligen men så kul, bloggen tar ju en visst antal timmar i veckan och i bokform finns den ju alltid kvar och blir ju egentligen som vilken dagbok som helst..
Och som framsida måste det bli denna bild =)
Det blir för övrigt fullt upp denna veckan, på söndag är det dop för våran guldklimp Alva och precious och jag blir då officiellt hennes gudföräldrar.. Som vanligt blir det massa problem.
Vad ska man ha på sej ? Tänk va lätt Precious har det, samma kostym och rosa slips så är han klar.
För min del blir det nog samma klänning som jag hade på jul, en svart volangklänning, det ä mycket finare än vad det låter ;)
Värsta problemet är vad jag ska ha över, vill inte visa armarna.. klänningen är nämligen armlös.. har beställt en finare blå kofta eller jeansjacka.
När koftan kommer på posten ska jag lägga upp kort så får ni hjälpa mej att välja =)
Hoppas ni haft en bra start på veckan !!
MASSA KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0