Fredag

Och den vinnande outfiten för lilla Alvas dop blev.............
Den som vill får se på söndag ;)
Har efter mycket om och men bestämt mej iaf och vill tacka alla som varit så goa att ta tiden och agera smakråd.. Både vänner., släkt och vännerna i Blogglandia :D
Just nu har jag tagit med mej godispåsen och laptopen till min kära mamma, här vakas det fredagsmys med Tacos såklart.. Mummigt..
Vad händer hos er andra ikväll, tacos oxså kanske? ;)
Imorrn blir det dubbeldejt i shoppingstecken då jag och förhoppningsvis precious ska följa med ocka o Jimmy till Bergvik.  Det är inte bara jag som har problem med dopkläder. :/
Innan godispåsen får hela min uppmärksamhet så måste jag berätta eller tipsa om en sak, min nya kärlek..
och den heter moroccan oil. Det är en hårvårdserie som innehåller argan olja och bygger upp, stärker och skyddar alla olika typer av hår.. Och det är Maria Montazamis favorit, hon visade upp den i ett avsnitt av Hollywood fruar där hon visade hur får sitt hår fint..
Jag har använt arganoljan som är det stora flaskan och mitt hår mår jättebra av den..Man kan den både i torrt och blött hår.
Det blir så glansigt, lent och inte alls frissiet som mitt tunna hår lätt kan bli nu när det är kallt ute.. o de bästa av håret blir inte fett.. de trodde ja först när min frisör visade mej.. olja i mitt hår, då blir det fett på en gång..
Men icke.. Är helt frälst i den... !!!
Hoppas ni får en supermysig fredagkväll och helg !!!
KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0