Hej

Hej alla !!
oj, det har varit nästan en månad sedan jag satt här och bloggade sist. Mycket har hänt på dessa tre veckorna, verkligen mycket..
Anledningen till varför denna bloggtorkan är mej själv. Lusten och motivationen har inte funnits och inte heller att surfa runt på mina favoritbloggare och inspireras.
2011 var mitt värsta år och allt som har hänt har jag inte riktigt orkat bearbeta, har heller inte lyckats att få nya energi och kraft.  Med andra ord, allt detta med magen och saker runt om har knäckt mej fullständigt.
Nu har det gått så långt att jag inte riktigt känner igen mej själv. Denna glada, positiva, kreativa Anna är borta och har istället ersatts av en annan person som inte kan se det positiva eller  roliga med saker och livet i övrigt.
Denna person mår konstigt nu bäst när hon får vara själv, alldeles ensam och alla telefoner är tysta.
Inget är roligt längre och skratt har blivit utmanöverat av smärta och längtan att vara få vara ifred och alldeles ensam.
Att blogga, greja, hitta nya inspirationen lockar mej inte längre, köpte massa tidningar inför jul men tittade inte ens i dom.  Har inte varit på loppis heller den senaste månaderna.
Jag har ingen energi kvar, kan sova dygnet runt, är aldrig hungrig eller sugen på nått sött/salt/godis heller.
Men jag försöker bryta igenom detta och jag försöker att leta och söka efter den riktiga Anna.
Jag har börjat få hjälp genom smärtenheten och jag har haft ett möte med en psykolog och nu i veckan och nästa vecka väntar ytterligare bedömningar och 18 januari ett stormöte där jag får reda på hur dom ska hjälpa mej och vilka insatser ska gynna mej.
Vill passa på att tacka alla min goa familj, släkt,  vänner, bloggisare och mina underbara läsare att ni har fortsatt besöka oss här i Skokartongen fast jag har inte skrivit nått på en månad.
Tack för alla goa kommenterar här eller på facebook och tack för alla dom söta julkort jag fick <3
Det värmer nog så oerhört !!!
Jag hoppas att ni fortsätter att besöka skokartongen och att ni vill/får följa med på min jakt efter den riktiga Anna igen och såklart alla mina framtida projekt, fynd och inredning.
KRAMAR I massor <3 <3

Kommentarer
Postat av: Lizas Lantliv

Usch va jag lider med dig....

Förstår att det måste vara jättejobbigt!

Hoppas du kan hitta några små ljusglimtar ibland o blogga lite, jag saknar dina inlägg...!



Ha det bra!



Kramar Liza

2012-01-10 @ 19:20:02
URL: http://lizaslantliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0