Möte

Hej !
Va så trött igår kväll att orken inte fanns till att blogga. Det hände mycket igår, möte med smärtis och 5 års kalas för våran äldsta guddotter Felicia. =)
Var väldigt nervös inför mötet med smärtis och trodde att det skulle ta lång tid men icke, det gick på 20 minuter..
Vi gjorde upp en plan som innebär att jag ska få prova högintensiv TENS, blev insatt på antidepressiva läkemedel och ska fortsätta träffa psykologen... förstår inte riktigt varför det är så viktigt.. för jag mådde inte dåligt innan jag blev sjuk utan det är ju att jag har gått med långvarig smärta som gjort att jag mår dåligt..
Jag ska få gå på en smärthanteringskurs här under våren, morfin plåstren ska trappas ner och jag och precious ska gå en föreläsning som smärtenheten anordnar som är speciellt inriktat för anhöriga !
Hej och håå..Skulle helst velat att dom sagt eller erbjudit nått som skulle hjälpt mej precis NU men det kommer ta tid sa dom hela tiden..
Efter denna bombadering med information va vi tvungen att göra nått kul så det blev en shoppingtur.. Så roligt och ännu roligare var det när jag hittade en jeansskjorta på Gina Tricot som passade perfekt i storlek 42 !!!!!!
Det va säkert 10 år sedan jag hade nått i storlek 42
Här ä den, den mörka till vänster  =)
Var så trött när jag kom hem, både i kropp och själ.. Tänk att 20 minuters information kan kännas som en hel dag :/  Efter en powernap i soffan var dags för söta Felicias kalas.
Kan inte förstå att hon redan är 5 år, känns som igår när vi var på patienthotellet och såg henne för första gången..
Till födelsedagsfika blev det marängswiss, min favorit :D
Här ä födelsedagsbarnet själv som oxså älskar maränger
och väldigt trött bloggerska som hugger in på glassen med våran mellersta guddotter Linn  i knä:et
Mysigt värre :D
Hoppas ni alla har en toppentorsdag
KRAMAR

Kommentarer
Postat av: – MIN VIKTIGA KAMP

Fina skjortor!

Och väldigt mysig blogg =)

Allt bra med dig? Kram!

2012-01-19 @ 21:24:16
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: – MIN VIKTIGA KAMP

sv: åh tack snälla, roligt att höra! =) ta hand om dig!!

2012-01-19 @ 21:51:20
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Jennys gömma

Låter som ett mastigt möte, men tur att man kan få hjälp ialla fall! Fina skjortor, jag har alltid gillat jeansskjortor! Ha en bra kommande helg! kram Jenny

2012-01-19 @ 23:04:08
URL: http://jennysgomma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0