Snäckan

Hej !!!
Har idag haft en helt ok dag, sovit faktiskt hela natten, vilket var otroligt skönt att slippa vakna och ha ont.
Tvingade mej med mamma och lillasyster till Erikshjälpen idag, har inte varit där på ca 1 månad och hade egentligen ingen lust att åka dit.. Men när jag väl kom dit så var alla dessa olust känslor som bortflugna och den gamla shabbyian och fyndletande Anna kom tillbaka..
Det blev en hel del glasgrejer som fick följa med hem och en snäcka i fattigmanssilver.. låter skitfult men det är så fint, vänta så ska ni få se =)
Efter erikshjälpen var det bara att åka hem och fortsatta plocka ner julen. Detta har skett lite då och då eftersom jag inte haft ork att göra allting på en gång..
Så idag var det vardagsrummet som jag tänkte greja.
På månbordet blev det en hel ändringar, madonnan fick ett nytt halsband, den nya snäckan och ett ljusarrangemang i den vita kronan..
Ni får ursäkta den dåliga bildkvaliten, fick använda mobilkameran eftersom jag glömt den vanliga kameran hos mormor :/
Fyndade en långt svart pärlhalsband på Gina Tricot på mellandagsrean, hela 75 % rabatt och jag tycker det blev väldigt bra på madonnan..
Och på månbordet får den nya snäckan stå, hela 15 kronor kostade den mej och den är så gullig.. tror det är askfat egentligen..
och ljusen ifrån adventstaken fick bli ett nytt ljusarrangemang i den vita kronan tillsammans med lite vit sand, en ängelask och vitt hjärta !
Vill tacka igen för den gulliga kommenterar jag fick på Skokartongens facebook sida efter förra inlägget. Så kul att få höra att inläggen är efterlängtade =)
Nu väntar en kväll framför tv för mej och sen imorrn blir det en tur till smärtenheten igen. !
Trevlig kväll alla !!
KRAMAR

Kommentarer
Postat av: anna

Hej!

Jag tycker att din snäcka är jättefin!!! Tänk att ha den som puderdosa med en sådan där stor pudervippa som de hade förr, inte dumt.

Kram Anna

2012-01-11 @ 21:10:57
URL: http://annashusidingtuna.blogspot.com
Postat av: Sofi

Hej Anna!

Skickar massa styrke kramar till dig!

Kram kram

2012-01-11 @ 21:31:06
URL: http://sofishusdrommar.blogspot.com/
Postat av: Meekatt

Åh, jag bara älskar dina bilder och fantastiska arrangemang! Önskar jag hade en tiondel av din finess och energi att göra lite fint här hemma...

Har garaget fullt med fina saker men får liksom inte ihop det...med alla fula leksaker, gåstolar, babysitters och skit! ;)



Ha det gott!



//Meekatt.

2012-01-11 @ 23:50:09
URL: http://www.meekatt.com
Postat av: anette borg

Hej hjärtat , hur mår du igentligen? Jag vet precis vad du går genom. Har ju varit där ... flera gånger. Tyvärr får man ibland lära sig leva med smärtan. Jag har förklarat krig mot min smärta och min cancer.

Jag ska minsann vara den gamla Nettan, pigg och glad. Det har tagit tid, men jag är där. Men vissa dagar får jag säga till mig på skarpen. Och vissa veckor är man bara helt nere. Men då får det vara så en vecka. Bara lata sig och tycka lite synd om sig själv ett tag. Sedan är man på banan igen:)

Du kommer få bra hjälp och det kommer lösa sig. Men ge det tid Ha inte för bråttom !!

Kramkram<3nettan

2012-01-12 @ 10:30:00
URL: http://dagdrommarivitt.blogspot.se
Postat av: Stina

En stor kram till goa skokartongen.:-) Stina

2012-01-12 @ 11:38:15
URL: http://hemmapalandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0