Tulpaner

Hej !!!
Idag mår jag väldigt bra och det känns så skönt och jag hoppas det fortsätter så !
På eftermiddagen har jag och syster yster varit hos våran kusin Vicki som flyttat till ny lägenhet och är tilllika shabbyian av stora mått.. Så gissa om hennes lägenhet var fin, vitt och fräscht.. Blev galet avundsjuk..
Särskilt på hennes tapeter i köket som var väldigt lika dom vi har i hallen, vita med lagerkranser på.. Låter inte så fint men gissa om vad dom var..
Så fina att när jag kom så ringde jag till precious och hokus pokus så ligger det två rullar av just den tapeten på köksbordet :P
Vi har länge letat efter tapeter till köket så det känns xtra bra när vi har hittat en som känns rätt.
Vi gav Vicki  en väldigt liten inflyttningspresent i form av vita tulpaner och jag var tvungen att unna mej några jag oxså.
Tulipaner blev så fina i min nya vas i fattigmanssilver
Det är mycket grönt nu på matsalsbordet, både tulpanerna och pärlhyacinterna
Jag hoppas på att tulpanerna får stå ifred men jag tvivlar på det för Herr Alfie verkar ha sitt sikte inställt på dom :/
Måste be om ursäkt för dom skumma bilderna men den vanliga kameran ligger på laddningen så bilderna är tagna med mobilkameran.
Är så nöjd med vasen i fattigmanssilver, den gör sej väldigt bra på matsalbordet.. Den bidrar till allt jag tycker xtra mycket om, vitt, silver, lite slitet och virkat !
Imorrn hoppas jag att kameran är sej lik så jag kan visa dom nya tapetrullarna !
KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Mia

Jättefin vas. Fattigmanssilver är så snyggt!

Kram Mia

2012-01-31 @ 20:45:16
URL: http://linnebo.blogspot.com
Postat av: Sandra

Fyndat vasen på Ediths?

Jag fyndade en sån där :) Så fin! :D

2012-01-31 @ 21:03:27
URL: http://shabbychicme.blogg.se/
Postat av: anna

Hej!

Ja, tulpaner kan man verkligen inte få för mycket av den här årstiden.

Så erikshjälpen har blivit ännu större? Har de bytt lokal eller har de byggt ut?

Vi kommer nog åt Säfflehållet till i påsk får se om man hinner med ett besök där då.

Kram Anna

2012-01-31 @ 21:13:47
URL: http://annashusidingtuna.blogspot.com
Postat av: Isabelle

Åh, vilken söt kisse! :-)

2012-02-01 @ 19:11:07
URL: http://isabellesdrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0