Bal



Godkväll alla !!!


För snart 10 år sedan var jag iklädd en lila klänning på min studentbal och idag var det dags för lillasysters bal på Baldersnäs !

Och hon var så himla fin i sin korn blå metallic skimrade klänning och Kevin var minst lika stilig i sin kostym och matchande slips






På min bal hade nästan alla tjejer uppsatt hår men tio år senare så tror jag att jag inte såg en enda tjej med uppsatt hår utan det va mjuka lockar och " slarviga " uppsättningar.
Lillasyster hade lånat mina smycken som jag hade på vårat bröllop =)






Här ä bloggerskan själv tillsammans med syster yster



Syster o Kevin fick skjuts till balen i Saab Cabriolet och dom va så fina <3









Hoppas dom får lika kul som ja o Precious hade på min studentbal, det ä verkligen ett minne för livet !
Imorrn blir det ännu roligare för mej för då ska iväg till Åmål igen och göra nya naglar.. =)
Får passa på nu när jag har semester och är ledigt ifrån jobbet ! :D


Kommentarer
Postat av: Meekatt

Åh så vacker hon är! Jättefin klänning!

Så mysigt med bal...kommer man någonsin få gå på det igen tro?!



Kram!

2012-06-13 @ 23:17:16
URL: http://www.meekatt.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0