Auktion

Godkväll alla !!! =)
Nu sätter bloggerskan här i soffan och riktigt myser och tittat ut på mina auktionsfynd och jag är så nöjd =)
Denna gången blev riktigt lyckat och jag fick allting som jag tittade på innan och till riktigt bra priser !
Den som har dessa auktioner köper upp nerlagda inredningsbutikers lager och utgående lager från olika katalogfirmor som ex. Ellos och Jotex och auktioner ut dessa sen =)
Så det är nya saker och oftast billigt.. =)
Förrutom inredning så var det ikväll mycket ifrån Esprit och Lewis, tex nya skinnjackor som gick för en hundralapp och nya Lewis jeans oxå för en hundralapp..  Hissgardiner för 50 kr och stora runda ryamattor för 150 kr..
Tyvärr var det ingen storlek som passade mej varken på kläder eller textil.
Men jag hittade mycket ändå och detta blev dagens skörd :D
Favorit är ändå den stora svarta fågelburen som jag fick för 60 kr ! =)
Tänker att den blir fin att ute på altanen nu till våren och sommaren, fylld med massa gulliga blommor och ljus
Ännu mer till altanen blev det med dessa charmiga pallarna och Hortensiorna, det ä ju inte äkta men fina iaf
och den stora burken ska jag ha kattmat i
hela 50 kr styck kostade pallarna och det var kärlek vid första ögonkastet ;)
Samma sak var det med hjärtformade krukorna i zink som jag hade turen att ropa in i två olika storlekar..
Tänker mej massa söta penséer i dom stående på framsidan på symaskinsbordet =)
Det billigaste jag ropade in var detta kakfatet för 30 kr och den stora korgen för 20 kr
och det dyraste blev den stora vita lyktan som jag tänkte hänga på framsidan där har jag en likadan fast i mindre modell och den är blå.. Så den kommer passa in så bra
Lillasyster ropade oxå in grejer såsom en sånt fint vitt vinställ som var mera som ett litet skåp, fina ramar och samma burkar som min fast i mindre modell..
åh det var så kul och detta var precis vad jag behövde nu.. Bara sitta på en stol omringad av saker som jag tycker om och inte tänka på nått annat..
Lovely
Fjantigt kanske men allt som gör att jag mår bättre omfamnar jag med hull och hår,,
Det enda lyxproblem som jag ställs inför nu är vart jag ska ställa allt i väntan på våren och sommaren. Men det är problem som jag ska ta och reda ut utan några större bekymmer =)
Har ni några idéer och förslag till vad jag kan använda mina auktionsfynd till så hojta gärna till =)
Nått som är tråkigt dock att jag har tappat några följare på bloglovin men bloggen kanske inte tilltalar alla men det gör inte så mycket för ni är så många andra goa som följer mej här, vilket jag verkligen fick bevis på när jag fick den hemska kommenteraren i förra veckan..  Nu i dagarna fyller Bloggen 2 år och jag har bestämt att det inte blir någon tävling/utlottning, vill hellre att människor följer bloggen för att dom gillar den istället för attt man har chans att vinna nått..
Så jag tackar ännu en gång alla ni som följer oss här i Skokartongen och kommenterar, det är ni som gör bloggeriet xtra kul.. =) <3
Imorrn är det tillbaka till verkligheten igen och smärthanteringskurs
Hoppas ni har haft en bra dag och kväll =)
<3

Kommentarer
Postat av: 4-barnsmorsan från himmelohelvete

Fina saker!! Såna blommor och hjärtan ropade jag in sist=9 Också jättenöjd=)))



ha en bra dag



kram

2012-03-14 @ 07:36:20
URL: http://www.himmelohelvete.com
Postat av: Sandra - tidigare shabbychicme

Jösses Vad mycket fina fynd du gjort! Det var längesen Jag var på den auktionen nu.. får nog bli en tur snart. Jag har förövrigt stängt ner min blogg, och bloggar på en annan.

2012-03-14 @ 07:45:04
URL: http://lovestoriees.blogspot.com
Postat av: Nettan

Oj vad mycket fina saker du fyndat! En sån auktion skulle jag ville gå på....:)

Tycker du har en bra blandning av inredning och tankar/text på din fina blogg även om jag inte har helt samma stil som du så blir man väldigt inspirerad!

Vad då för hemsk kommentar?? Usch, vad tråkigt iallafall....passar det inte så behöver väl inte folk läsa...eller?

Ja, ja.....hoppas du inte bryr dig så mycket. Det är nog många som gillar din blogg!

Kram Nettan

2012-03-14 @ 17:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0