Bon

Hej !!!
Passar på blogga lite i väntan på jaktstarten i skidskytte. Skidskytte är en av mina stora favoriter så nu ska det hejas =)
Men det första jag gjorde när jag vaknade idag, först frukost förstås men så efter så grejade jag med mina fat som äntligen har torkat, alla utom ett.. :/
Så det lilla fatet, det såg ni redan igår, det har jag placerat i köksfönstret som jag tycker behöver lite vårkänsla !
Oops, det ser ni våran bil i bakgrunden :/ Jag väntar tills jag får påskpyssla och fylla fatet och boet som hänger i fönstret med ägg..
Men i väntan på det så får pärlhyacinter stå på alla fat !
Dom andra faten fick sin plats på den svarta tvbänken, fick flytta bort en bricka med ljusstakar som jag ändå har tröttnat litegrann på.
På det stora fatet finns en krans av björkris, en zinkkruka med en pärlhyacint i och några ägg som jag köpte på interiörboden i Fredags, kunde inte låta bli att lägga dit dom,
Mysiga ägg som jag tyvärr inte är hemmagjorda ;)
Det lilla fatet har en litet glasskål istället för fat och där står det oxå en pärlhyacint med massa tyll omkring sej för att dölja innerkrukan och sen ett gammalt pärlhalsband omkring sej....
En virkad vit duk är ett måste för mej på den svarta tvbänk.. Tvbänken hade jag gärna bytt ut men Precious tycker om den och då får jag inbilla mej att det är snyggt med nått svart att bryta av med.
Oj, nu börjar jaktstarten, om jag hinner ikväll så kommer bilderna ifrån Interiörboden i Grums :D
och så ska jag ta en sväng runt om er andra här i Blogglandia..

Kommentarer
Postat av: Sanne

Vad härligt fint du fixat till av dina vackra "skålar"... Gillar de fína arrangemagen runt dina pärlhyasinter..

Skön söndagkväll till dej !

Kraam

Sanne

2012-03-04 @ 17:26:00
URL: http://savittjagvetblogg.blogspot.com
Postat av: Regina

Vilka fina fat du har gjort och blomster arrangemangen är jättefina. Nu längtar jag efter påsk, när jag ser dina bilder.



Ha en fin ny vecka!

Kram,

Regina

2012-03-04 @ 17:53:48
URL: http://vitthusmedsvartaknutar.blogspot.com
Postat av: Marielle

Hej! tänkte bara säga att jag smurfade in på din blogg och kollade på dina bilder, och oj va fint du/ni har det! herre min gud va pysslig du är, jag skulle behöva släppa in dig hos mig en sväng tror ja! =)

kram

2012-03-07 @ 10:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0