Campanula

Godkväll !!!
Mår mycket bättre idag och den hemska huvudvärken släppte igår kväll.. =)
Har varit på smärthanteringskursen idag och efter den fick jag akupunktur och högintensiv TENS på det området i magen som jag har ont.. o en nål i ett område örat av alla ställen som motsvarar gallvägar och lever.
Helt otroligt egentligen att nålar kan hjälpa ? Kände mej faktiskt bättre efter och illamåendet som jag gått med hela helgen var som bortblåst =)
Mår så mycket bättre att jag grejade till nytt på det stora höga fatet på tvbänken.
Där stod det en pärlhyacint som verkligen har sett bättre dagar.
Istället så blev det stora ägget som jag köpte på Esters förra veckan och en vit Campanula som fick följa med från Netto under helgen =)
I väntan på ägg, fjädrar och annat mysigt pynt så ä blomman perfekt !
Björkris kransen fick vara kvar, lika så dom två äggen ifrån Interiörboden, rosetten men la till en litet zinkhjärta !!!
Dom andra fatet måste jag fundera lite på vart jag ska ha, det med silverbrickan vet jag absolut att jag ska ute, tänk va fin den kommer bli när den har stått ute =)
Tack förresten för alla tips om min mårbacka pelargon, den ä nu nerklippt och jag har tagit sticklingar som jag hoppas tar sej och växer sej fina.. Nu ska jag fylla på jord och ge den en näringspinne =)
Hoppas ni andra har haft en bra start på veckan =)

Kommentarer
Postat av: Lizas Lantliv

Skönt att höra att du mår bättre, migrän är det värsta jag vet....

Åh va fint det blev på faten!

Måste nog oxå försöka hitta ett lämpligt fat + fot o göra ett eget!



Trevlig kväll!



Kramar Liza

2012-03-12 @ 19:05:21
URL: http://lizaslantliv.blogspot.com/
Postat av: Johanna

Akupunktur är riktigt bra, trodde inte det kunde hjälpa så otroligt bra som det faktiskt gör :)

2012-03-12 @ 20:04:55
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Stina

Så mysigt du har gjort nu igen.:-) Kram Stina

2012-03-12 @ 20:11:51
URL: http://hemmapalandet.blogspot.com
Postat av: Jennys gömma

Härligt att du mår bättre idag. Sött arrangemang med buren! Här är jag riktigt trött ikväll så nu blir det soffan en stund innan sängen... Zzzz... kram Jenny

2012-03-12 @ 20:17:44
URL: http://jennysgomma.blogspot.com
Postat av: Ekenäsliv

Så fina fat du gjort och så sött det blev med dekorationen sen=) Så duktig du är!!

Fy bubblan för migrän, jag lider av det med... Och fick ett "anfall" igår kväll. Har nu ringt och ska till läkare för att få bättre medicin utskriven. Migränen följde med på köpet vid transplantationen, konstigt va, det ligger i generna sånt där..

Nu ska jag natta mig själv!

Kraaaam Anna

2012-03-12 @ 22:04:42
URL: http://www.ekenasliv.se
Postat av: MISS ALICIA

Hej!



Ta gärna en titt på nätbutiken missalicia.se, där hittar du spännande brittiska märken.



Vänliga Hälsningar,

Miss Alicia

2012-03-13 @ 12:42:00
URL: http://missalicia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0