Interiörboden

Godkväll igen !!!!
Nu när min favoritaffär Ediths är på väg att lägga ner är jag på jakt efter en ny favoritaffär och det finns några kandiater, vissa starkare än andra.
Men Interiörboden i Grums är en mycket stark kandidat med en sortiment som tilltalar mej så mycket.. Den enda nackdelen är just det att den ligger i Grums :/
Jag passade på att svänga förbi i fredags när jag ändå skulle in till Karlstad och smärtis. Dom har flyttat nu och håller till en litet mysigt hus..
Här har ni bloggerskan själv utanför huset :D
Även denna gång hade jag med mej en trött Precious som ville hem så jag fick titta fort vilket var väldigt svårt för dom hade så mycket fint...
Nästa gång jag kommer på besök så vill jag ha med mej nån eller några av mina goa shabbyianer och lite mer pengar =) Och hoppas på att det inte dröjer så länge för jag blev så kär i alla söta påsksaker och ägg... !!
Imorrn är det måndag och dags för smärthanteringskursen igen. Mamma, moster, ev syster och mormor ska med och gå på ikea medans jag är på kursen och mamma har lovat att köpa med en skål som jag tittade på förr gången jag var där men som va slut.
Så jag hoppas på att skålen Gottis finns imorrn,
visst ä den gullig, perfekt till påsk att fylla upp med godis eller ägg.. :D

Kommentarer
Postat av: tjäna pengar på bloggen

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=ademique

2012-03-04 @ 20:03:47
Postat av: Johanna

Tack, detsamma - din blogg är också väldigt mysig! =) Wow, vilken affär! Hur kan den ha gått mig helt obemärkt förbi? Måste inspekteras snarast.. =)

Önskar dig en fin start på veckan. Kram Johanna

2012-03-05 @ 09:25:45
URL: http://www.omlivetitorpet.blogspot.com
Postat av: Malin

Mysig blogg du har! :)

2012-03-05 @ 18:03:53
URL: http://malinjonssons.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0