Lampkjol II

Hej alla !!!
Igår kväll sydde jag äntligen klart lampkjol nr 2 och symaskinen är nu ihop packad och är nu tillbaka igen i rosa rummet. Får se hur länge den får stå där innan nästa projekt kommer =)
Den andra lampkjolen är till en lampa som ska få stå i hallen, har haft en liten lampa där ifrån IKEA som jag inte riktigt tyckt att den passar in.
Så nu har jag bytt, den lampkjolen är sydd i samma vita tyg ifrån IKEA men den har en smalare spetskant.
Lampfoten kommer ifrån en lampa som jag köpte på Nysäters Hem och Antik i somras.
Så här såg det ut med den lilla lampan ifrån IKEA
Och nu är den nygamla lampan på plats
Tycker lampfoten är så charmig med det vridna tillsammans med spetskanten.
Men så sagt, nu är det slut med lampkjolar, tycker det är både snyggt och roligt när det är olika. =)
Har ni några roliga projekt på gång ?

Idag är det tvättdag här i Skokartongen, det värsta jag vet men det är väldigt skönt när det är gjort och tvätten ligger ren och viken i garderoben =)
Hoppas ni andra har en supermysig tisdag !!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0