Månbord

Godkväll alla !!!

Idag är det ju måndag och det betyder smärthanteringskurs för mej och efter det akupunktur och TENS.
Men det va svårt att koncentera sej på kursen idag för jag hade tankarna på månbordet =)
Men förresten, tror ni att när jag vaknade imorse så låg det en tunt lager snö, precis det som jag bloggade om igår att jag inte ville ha :/  Men som tur är så smälte det bort ganska fort och blommorna ute verkar ha klarat sej bra fast det tydligen var så kallt som -2 under natten.
Tack förresten för alla goa och snälla kommenterar både här och Skokartongens egna facebook sida om symaskinsbordet ute.  Jag är sjuk nöjd med hur det blev på framsida och det ä ju extra kul att ni verkar gilla det oxå :D
Men tillbaka till akupunkturen och TENSEN, det var så skönt men jag blev så konstig och illamående när jag åkte hem, är inte helt säker på hur jag kom hem och väl hemma så var jag tvungen att lägga mej på soffan och sova en ca timme.. Helt borta var jag, måste ha varit akupunkturen för jag fick dubbelt så många nålar som sist..
Men när jag väll vaknade till så var det bara att gå upp på övervåningen och greja med månbordet..
Så här såg det innan när symaskinsbordet stod där
Har behållit samma saker som stod på symaskinsbordet men tack vare månbordet ä lite mindre så känns hela hallen mycket större och luftigare..
Är inte helt nöjd inte, det ska dit några tavlor och mattor. Känner mej själv så väll att jag vet att jag kommer gå och dutta med saker hela veckan innan jag blir riktigt nöjd..
Ni vet den känslan att det ä så fint att man bara vill titta på det, den känslan finns inte där nu
Men den kommer hoppas jag =)
Är så kär i fönsterlucka och den omgjorda lampan passar perfekt in !
På bordet och själva bordet har allt som jag tycker extra mycket om, vitt, slitet, spets, ljushus, fina ord, virkade dukar, en madonna, silverbricka och något grönt !
Lovely !!!

Sitter ni nu och tänker, varför gör hon inte så, så kommentera gärna och kom med förslag och tips !
Behöver eran hjälp nu,  har iår sått massa saker bla. tomater och nu har dom kommit upp och nu funderar jag på hur stora dom måste vara innan jag plantera om dom för första gången ?
Så här ser dom ut, själva hjärtbladet har kommit upp men inget mer..
Kanske skulle vänta lite så eller vad tror ni ??
Imorrn väntas det morgonmys med mamma och syster i Åmål, ska med som sällskap medans mammas bil servas men halv åtta hos mej =)
Hoppas ni alla har haft en bra start på veckan <3

Kommentarer
Postat av: Ekenäsliv

Så fint det blev med månbordet!!!

Trött är jag med idag, har inte orkat göra något efter jobbet.. Ja mat då, men har jobbat em idag så var inte hemma förrän hlav sex och sen är det inte mycket tid kvar..

Imorgon slutar jag vid lunch, skönt!!

Ha de fint!

Kram Anna

2012-03-19 @ 21:09:05
URL: http://www.ekenasliv.se
Postat av: Lizas Lantliv

Vilket gulligt bord du hittat!

Blev jättefint där o lite luftigare som du säger!



Usch jaa här hade vi regn/hagel/storm imorse men tack o lov försvann ovädret bort!



Har att pyssla med jag oxå nu, fyndade ju nytt i helgen!



Ha det bra!



Kramar Liza

2012-03-19 @ 21:46:45
URL: http://lizaslantliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0