Pärlhyacinter i <3

Godkväll alla
Har en off dag idag, det gör ont lite här och där, har sovit dåligt och allt känns bara bläää..
Tog med mej lillasyster till Erikshjälpen och hjälp vad folk det var där.. det faktumet att dom hade 50 % på alla möbler verkade locka folk.. Det var så mycket folk att bilarna köade bara för att köra in på parkeringen :/
Hittade lite grejer, inte världens roligaste fynd, utan några stora virkade vita dukar, en liten glasvas, en stor rosa skål och två amplar.. Det var dock ett bra fynd för jag behövde två nya =)
Bilder på alla fynden kommer imorrn =)
Lite roligare blev det när vi kom till NETTO dit jag skulle o köpa billiga tulpanerna, men vid entren hade dom massa lökväxter bla pärlhyacinter, 6 stycken små för 29 kr !!
Dom haffade jag kvickt =)
Och i brist på blomjord så tryckte jag ner dom i zinkhjärtat tillsammans med några vita hjärtan och tyll
Blev väldigt lyckat =)
Det blev lite rum för några dekorerade ägg oxå
Det har stått pärlhyacinter på köksbordet länge nu men jag tröttnar aldrig på dom..
Men nu funderar jag på om jag ska sätta ut hjärtat på symaskinsbordet eller om jag ska hålla det inne..
Hmm.. platsen där ute ä inte den bästa,, Jag får funderar på det tills imorrn =)
Nu på kvällen så har lillasyster hjälpt mej att färga om utväxten, gillar verkligen när dom kommer fram och så känner jag mej så mycket fräschare när håret ä iordning =)
Det blev lite åt det koppriga hållet igen..
Imorrn ska jag till jobbet på rehabmöte och då ska min handläggare från Försäkringskassan med.. ska bli väldigt intressant och se hur han är och säger.. Så det blir att hålla tungan imorrn och hoppas på bra saker =)
Nu väntar soffan på mej, så jag säger Hej Hej och hoppas på en mycket bättre dag imorrn <3

Kommentarer
Postat av: Jennys gömma

Här har jag oxå införskaffat några pärlhyacinter! Tur att det kommer en ny dag imorgon med nya möjligheter, hoppas din dag blir bra. Kram Jenny

2012-03-21 @ 21:35:59
URL: http://jennysgomma.blogspot.com
Postat av: Ekenäsliv

Så fint det blev i hjärtat!!

Lycka till imorgon på mötet nu.

Kraaam Anna

2012-03-21 @ 21:36:30
URL: http://www.ekenasliv.se
Postat av: Anita

Tack för den fina kommentaren hos mig. Sånt värmer. Vad fina blomster arrangemang du fixat till. Jag kommer helt klart att komma tillbaka hit.

Lycka till på mötet idag.

Anita

2012-03-22 @ 10:24:40
URL: http://enkelstil.blogspot.com/
Postat av: Vardaxlyx

UNDERBARA bilder du bjuder på =)

<3 Jag vill oxå önska sötaste dig en kanon fin torsdag <3

KRAM i massor!!!!

2012-03-22 @ 11:57:46
URL: http://vardaxlyx.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0