Shopping

Hej alla !!!
Då var det måndag igen och hjälp va fort det går nu..
Måndagar betyder ju smärthanteringskurs för mej och idag följde mamma, syster, moster och mormor med och var på IKEA medans jag var på kursen. Självklart hade jag en liten lista på saker som mamma var snäll nog och köpte med. Många av sakerna har jag gått och titta på länge men dom har inte funnit hemma förrän nu..
Dessa burkar stod inte på listan, hade glömt bort att jag tittat på dom, tur för mej att jag har uppmärksam lillasyster som vet vad sin storasyster tycker om..
Tycker dom är så söta och passar perfekt in i köket som har rosa detaljer just nu..
Söta gottis fick oxå följa med hem, längtar till påsk då jag ska fylla den med massa hemmagjorda ägg.. !!
Och en till murgröna till vitrinskåpet, den stod där förrut står nu på matsalsbordet i pokalkrukan som bloggade om under helgen. Tycker det är fint med nått grönt som bryter av.
Jag har sålt några gamla guldörhängen som bara jag har ett av och aldrig komma använda igen och fick nästan 1500 kr för dom så kom väll till användning för när dom hämtade mej så gick vi in på Bergvik där det blev lite shoppat. =)
Sammanlagt 4 tröjor, en sjal och diadem följde med hem, det känns lite bakvänt att köpa två stora mysiga varma tröjor nu när det börjar bli varmare ute men jag tröstar mej själv med att skinnjackan inte är så varm och då är skönt med varm mysig tröja under ;)
Den rosa tröjan köpte jag på JC och det är inte ofta jag  har handlat där pg.a att jag har varit så stor att kläderna inte har passat, inte ens dom största storlekarna :/ .
Så det är ju xtra kul att jag har gått ner så mycket i vikt att kläderna nu passar och jag inte behöver ha den absoluta största storleken =)
Men dagens bästa köp är nog ändå den rosa diademet som jag köpte på glitter, detta har jag oxå gått och kollat på länge men idag slog jag till !!!
Oj, detta blev ett tråkigt inlägg, hoppas ni orkade igenom det ;)
Hoppas ni oxå har haft en bra start på veckan !!!!!!
Vill passa på att säga Välkomna till alla ny följare och besökare, hoppas ni ska trivas här och komma tilllbaka !!!
Funderar ni på något, nya som gamla, tveka inte utan skriv gärna en kommentar..
Nu ska jag sy klart den andra lampkjolen så jag kan packa ihop symaskinen för denna gången :D

Kommentarer
Postat av: Lizas Lantliv

Jättefina saker!

Jag hittade oxå lite i lördags då jag va där!

Hoppas det gick bra på kursen!



Trevlig kväll!



Kramar Liza

2012-03-05 @ 19:12:00
URL: http://lizaslantliv.blogspot.com/
Postat av: Lizas Lantliv

Hihi nä gjorde du..?!

Va roligt!!

Vadå samma smak! =)



Kramen!!

2012-03-05 @ 21:11:08
URL: http://lizaslantliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0