Stryka på

Hej alla !!!
Oj, trodde inte jag skulle få mycket respons om förra inlägget, skrev det mest för jag blev så ledsen.
Men om ni bara visste vad jag glad blev för alla goa kommentera här och Skokartongens facebook.
Tack så mycket alla ni goa, det är ni som gör bloggeriet så mycket roligare och det riktigt värmer mitt hjärta att ni tycker om bloggen så mycket om blir inspirerad !!!
Fick faktiskt en liten tår i ögat !!!!
Va väldigt ledsen imorse och den kommentaren var droppen som fick bägaren att rinna över.
Men som många av er skrev så känner jag så stark att jag nu bara borstar bort den hemska kommentaren och det är inte mitt problem om det finns människor som inte tycker om bloggen, jag tvingar inte någon att komma hit och läsa !!!
Sen har det hänt hemska saker omkring mej som gör att en elak kommentar på bloggen inte är något ting, finns så mycket värre och om den ä det värsta så har jag det ändå väldigt bra !!!
Idag har jag varit på smärthanteringskurs och där tog vi upp och hanterade om våra mål och vad har vi för negativa tankar som kan ställa till det..
Och jag har en del, många som har med jobbet att göra te.x
-Vad är min roll på jobbet nu och hur kommer arbetskamrater tycka om mej nu när jag ä annorlunda. För jag är inte mej lik, att leva med långvarig smärta har format om mej på både gott och ont..
Men jag känner stärkt av att prata öppet om tankarna och tror faktiskt jag kommer bli hjälpt av kursen. Känns bra att diskutera såna här saker med människor som vet exakt vad man pratar om och har upplevt samma saker..
När jag kom hem så låg det något roligt i brevlådan, nämligen detta
Ett helt ark med söta " stryka på " bilder i olika storlekar och figurer. Har ropat in detta på Tradera för ynka 10 kr för några dagar sen..
Den stora bilden i mitten med lagerkransen har jag tänkt att stryka på den nygamla lampan  i hallen.
Och det blev väldigt bra !!!
Det enda tråkiga var att jag nog hade för hög värme på strykjärnet så tyget blev lite missfärgad där i mitten men det va inte som syns när lampan är tänd =)
Så här står nu lampan på byrån igen..
Vilket enkelt och billigt sätt att göra om saker på, nu ska jag fundera och se vart jag kan använda dom andra bilderna på, den stora lampkjolen ska oxå få en bild hade jag tänkt !
Vad tycker ni ,visst blev den fin !!!!

Vill ännu en gång tacka för alla goa kommentar, ni anar inte vad jag glad blev !!!

Kommentarer
Postat av: 4-barnsmorsan från himmelohelvete

Va snyggt det blev!!! Va kallas såna grejer på tradera?



Skit i dumma kommentarer, folk är så avundsjuka på din kreativa sida och på allt du gör! Keep up the good work!!!!



kram

2012-03-07 @ 19:04:55
URL: http://www.himmelohelvete.com
Postat av: joanna-livet med Aspergers syndrom!

Hej tänkte bara tispa om att jag kör en dagensbloggtävling varje dag där du har chans att länkas inför mina 400-600 unika läsare/dag.

Sen kör jag även andra tävlingar med fina priser så passa på att gå in och anmäl dig:)

om du inte vill ha såna här kommentarer ber jag om ursäkt och hoppas du får en underbar vecka!!PS. Länk till tävlingarna finns i vänsterspalten av bloggen och eftersom de är en ny dagens blogg varje dag så kolla så du anmäler dig i just dagens och inte en som redan är avslutad:)

2012-03-07 @ 21:01:38
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: Ekenäsliv

Så fint det blev med stryka-på-grejen!!!

Blir oxå illa berörd av den där kommentaren, hur kan någon vara så dum rent ut sagt! Men ack så feg att vederbörande inte vågar skriva vem han/hon är.

Skaka av dig det, personen är inte värd att ödsla dina känslor på.

Hoppas att det känns lite bättre nu ikväll.

Kraaam Anna

2012-03-07 @ 21:26:46
URL: http://www.ekenasliv.se
Postat av: Sofi

Hej Anna!

Lampan blev ju jättesöt!

Läste ditt tidigare inlägg om den där taskiga kommentaren. Förstår att du blev jätteledsen, MEN försök att tänka på alla positiva kommentarer som du får! Du har en jättefin och mycket inspirerande blogg! Du är kreativ och bjuder på dig själv och din vardag, jag (och många med mig) tycker om att läsa det du skriver, så tveka inte på att fortsätta blogga!

Stor kram till dig!

2012-03-07 @ 21:42:56
URL: http://sofishusdrommar.blogspot.com/
Postat av: tess

Men fy vilken tragisk människa som skrivit detta eleka, förstår att det inte är lätt men skaka av dig det! Denna "människa" som skrivit är bara ensam och avundsjuk.

Va fint de blev, det lilla extra verkligen med strykapåbild :) Fortsätt i din stil från en som följt dig i 2 år kramar tess

2012-03-08 @ 10:27:17
Postat av: Linda

Den blev verkligen vacker med det på!

2012-03-08 @ 19:57:40
URL: http://liilah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0