Vide

Hej alla !!!
Det blev inget bloggande igår kring månbordet eller symaskinsbordet.. Månbordet ä nu på plats iaf däruppe i hallen medans symaskinsbordet står här i hallen därnere och väntar på att komma ut.. Månbordet måste förankras i väggen med några beslag innan jag kan börja greja med saker och så. Anledningen detta blev vi väll varse om igår när månbordet ramlade pg.a en viss Herr Alfie hade bestämts sej att ligga där..
Så idag får vi försöka ordna det på något vis, förhoppningsvis kommer bilder i eftermiddag =)
Hittade iaf mossa igår så nu blev arrangemangen jag gjorde igår extra mycket finare.. Hittade oxå så himla fin och luddig videkissar.. =)
Fick vita tulpaner av Monica och Vicki i fredags och dom blev ett bra sällskap för kissarna
Är inte detta ett säkert vårtecken så vet jag inte vad !
Idag börjar jag förresten mitt nya liv. Har gått ner mycket i vikt sedan jag blev sjuk, närmare 20 kg om det ä inte är mer.. Men nu när jag mår bättre och fått andra mediciner så har kilona börjat smyga på sej igen. Har gått upp ca 3 kg nu och därför tänker jag ta tag i detta nu innan det är + 13 kg istället.. Även om det "bara " är 3 kg så känner jag mej inte bekväm i kroppen som jag gjorde innan. Känslan av en tjock gris ä ständigt närvarande..Men nu blir det andra bullar, rent bokstavligt ;)
Så nu får jag lite xtra välbehövlig press på mej när jag bloggar om det. Smärtis vill ju att vi ska gå minst 30 minuter minst 5 dagar i veckan,, så jag tänker börja med det och försöka tänka på vad jag äter.. Godis, chips och utemat får bli en sak för helgerna !!
Så Heja Mej !!!!!!

Kommentarer
Postat av: Becka

Jag har sagt det förr och jag säger det igen: jag ÄLSKAR din stil på inredningen! Tänkte om du vill komma med lite tips om inredning till mitt sovrum :) vet inte riktigt vilken färg vi ska ha på väggarna, någon snygg sängstome och nattduksbord osv :)



Vore super tacksam om vi ville komma med lite idèer :)

Maila gärna mig :) kramar becka! :)

2012-03-18 @ 14:12:59
URL: http://swenton.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0