Glossybox



Godmorgon alla !!

Jag ä redan i farten och har varit vaken sedan halv nio, ätit frukost och gått morgonpromenad med mamma..
Nu dricker jag kaffe och banan som mellamål..
Min mamma och jag ska gå ner tio kg, det ä vårat mål.. Så håll tummar o tår för mej o mamma..
Vi använder appen shape me up club och den ä jättebra !

Men det va inte det som jag skulle blogga utom min första glossybox som jag har glömt att berätta om..
För några veckor sedan kom det en utsökt liten rosa box i min brevlåda som var paketerad i kartong som det stod glossybox runt om..
Detta var i kartongen, en liten rosa låda =)



 och det blev ännu bättre när jag tog av locket, allt var så fint pakteterat



I min glossybox fick jag ett nagellack, en liten handkräm, en mascara från maxfactorm, BB cream ifrån garnier och en stylingpuder till håret som heter dust it..
Alla får olika saker i sin glossybox beroende vilka val man har gjort..



Jag är så nöjd för bara mascaran kostar ju mer än dom 139 boxen kostade och jag ä ännu nöjdare med BB creamen, passar perfekt för dom " lata " dagarna som idag när man inte orkar och vill ha massa fundation och puder på sej..
Väntar så efter min andra box, kan verkligen rekommendera glossybox..
Är ni intresserad så kolla in denna sidan =)

http://www.glossybox.se/

Nu ska jag fortsatta greja på våran lilla plätt och så har jag några saker som jag måste spraymåla ;)
Hörs ikväll
<3


Kommentarer
Postat av: Spessartin

Halv nio är ju rena sovmorgonen! :) Jag var uppe strax efter sex i går morse och strax innan sju idag. Det är ju synd att sova bort sin ledighet :)

2012-05-20 @ 21:50:47
URL: http://spessartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0