PARTY



Godkväll alla !!


Hjälp vilken rolig kväll jag hade igår även om kvällen fick en beskt slut, mer om detta senare...
Vi var på förfest hos min underbara kusin Vicki och förrutom jag o precious så var även min andra kusin Ocka där, hennes tjejkompisar, vickis tjejkompisar och Sequele förstås ;)


Det var så kul att bara släppa kontrollen, slippa tanka på jobb och försäkringskassan..
Bara dricka drinkar, umgås, prata o skratta =)

Här ä jag o Vicki



Fina Carro och Regine



Underbara Ocka o Sequele



Efter förfesten började vi gå ner till Harrys



och när vi kom till Harrys började problemen, utanför harry hade dom en staket med stolpar som har masssa band mellan sej, såna dom har på premiär m.m När jag skulle gå in så flyttade jag på en stolpe så ja kunde gå in och detta retade vakterna sej på och sa att jag var för full att gå..
Precious o Vicki började då skälla på vakterna för jag inte kom in så jag drog tag i en vakt och berättade att jag ..har leverproblem och jag inte kan dricka mej redlös och jag bad om ursäkt för jag flyttade på stolpen..
Då fick jag komma in medan Vicki o Precious för då hade tydligen hotat vakterna med stryk och det hörde ingen bara vakterna..
Min man som jag känt i 12 år som aldrig har varit i bråk eller slagit någon på käften, LÖJLIGT !!!
Medans vi pratade med vakterna o försökte förklara att jag har gått ca 3 km i 10 cms höga stövlar, det fixar man inte när man ä redlös.. Medans vi diskuterade släppte dom in en tjej som fick ledas av två killar, så full var hon och hon kom in men inte ja för jag råkade flytta en stolpe så öppningen blev större...
Jag blev ledsen o gick hem och jag kommer aldrig sätta min fot på Harrys i Säffle något mer!!!!
Så tråkigt att min utekväll slutade så =(

Men idag har jag varit duktig för att kompensera för igår, har peelat mej, smörjt in kroppen med god bodylotion, har haft hårinpackning i håret och ätit mycket frukt idag =)

Imorrn ä det möte på jobbet om hur jag ska jobba, känns pirrigt men vi ska oxå förhoppningvis hämta den nya bilen =)
Tack för  alla goa kommenterar, det värmer något oerhört !!!
<3


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vakterna på Harrys är som dom är!

Tråkigt att kvällen inte blev som ni tänkt er..

2012-05-14 @ 21:45:53
URL: http://ettlitetrosahus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0