Lyktor

Godkväll !!!
 

Då var det söndag och snart ä denna veckan slut, tänk va fort det går, det ä snart advent och dags att julpynta !!
Denna veckan som kommer ä väldigt annorlunda för mej, imorgon ska jag till jobbet och träffa chefen och bestämma hur jag ska hur jag ska börja jobba och göra upp en rehabplan..
Det känns både bra och dåligt, bra för att det ska bli kul och träffa arbetskamraterna och få lite mera rutin på livet och en glimt av hur vi levde innan jag blev sjuk =)
Men dåligt och nervöst för jag vet inte vad jag orkar och inte.. 
Sen på tisdag ska jag gå ut och äta med mina arbetskamrater och fira dom som fyllt jämt.. 
Så ifredags åkte jag och lillasyster till Karlstad, skulle ändå till smärtis och träffa psykologen..
Hittade en kornblå spetsklänning som jag tänkte ha på mej.. 
Här ä den tillsammans med resten av fynden som följde med hem =)
 
Det blev massa saker över när vi plockade ihop altanen och dessa fina lyktorna hängde på en snirklig gren och det blev så mysigt när vi tände dom =)
 
 
Fundera på att göra en mobil av dom och hänga dom i nått hörn så det blir xtra mysigt..
Typ så här som vi har i hallen =)
 
 
 
 
Så det får bli att fundera och pröva.. 
Kom gärna med förslag =)
 
Vi åkte förbi Ö&B och där hittade jag tre små ljusstakar i stjärnform,, Tycker dock att dom ä väldigt julig så dom får stanna kvar i källarn så länge.. 
 
 
Detta blev ett väldigt rörigt inlägg :/ Men det blir så när man har mycket att blogga om =)
Ni har väl inte missat att Skokartongen finns på facebook och Instagram, där heter vi lillaskokartongen
Tanken ä ni ska få sneakpeak på mina projekt m.m innan dom hamnar på bloggen =)
 
Här ä en av tre bilder som har hamnat på Instagram idag !!
 
 
Mina fina hjärtan på tråd som jag är så stolt över, har lyckats hålla den i liv i mer än två år ;)
Men nu ska jag tända lite ljus och lägga mej under värmefilten och samla kraft inför veckan som kommer.. 
Önskar er alla en riktig mysig fredagkväll 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0