Onsdag

Hej alla !!!
 

Har haft en väldigt bra idag trots lite strul och ombokningar.. Men det löste sej ändå.. !
Följde med lillasyster till Åmål för hon skulle göra nått dataprov och medans hon skrev prov läste jag massa inredningstidningar med jultema och tankade på med massa inspiration =)
 
Så efter Åmål åkte vi till erikshjälpen och vi kom dit sent, det öppnade tolv och vi var där strax efter två..
Hittade några grejer, bla. massa glittriga julkulor, pärlhalsband och änglar =)
 
 
 
 
 
Hade tänkt att använda dessa i jularrangemang med massa mössa, hyacinter och annat fint.. 
Pärlor kanske får förgylla adventsstaken =)
 
Fyndade oxå massa guldänglar  och en jättefin kruka som Precious lovade måla vita.. =)
Har några sen tidigare så jag vet hur mycket finare dom blir vita och änglar tycker jag hör julen till !
 
 
Efter erikshjälpen åkte vi till Domus och hämtade ut mitt paket ifrån Jotex, har speciellt en ny ljusstake till köket och en hissgardin och jag blev inte besviken =)
Ljusstaken fanns i tre färger men dom vita och röda kunde bara leveras 10 december och så länge orkar jag inte vänta.. så ja beställde den i ek och så får min snälla man måla den.. Det går på ett kick enligt han såå. 
 
 
 
Hissgardinen var så fin och det riktigt kliar i fingrarna att greja och sätta upp den i köket men det blir att vänta en vecka till.. :/
 
Imorrn ä det dags att arbetsträna igen och när jag slutat så ska jag åka till Långserud och Esters Café för där väntar ylva =)
Så där ska vi äta lunch, mysa och kolla och förhoppningsvis köpa massa fina saker.. :D
Ska bli så kul !!!
Men först väntar Greys på femman och får se om jag slipper gråta, har grinat till varje avsnitt som sänds.. :/
Lovar att lägga ut bilder ifrån Esters besöket på Instagram imorrn :D 
 
<3

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken fin hissgardin!! Och ljusstaken kommer bli kalasbra i vitt, går ju lika bra att måla själv som att köpa färdigmålad vit...hihi! Tänkt att det bara är några dagar kvar tills vi får börja julpiffa till första advent, åååh så mysigt! Jag längtar också :)

Ha det gott!

2012-11-21 @ 23:23:52
URL: http://levinda.blogg.se
Postat av: Christine

Du är så pysslig! Själv pysslar jag ju bara mat..å har samma gardiner året om...
. Kram

2012-11-27 @ 10:06:14
URL: http://christinesvarld.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0