Slingor

Godkväll !!!
 

Följde med mamma och lillasyster till åmål idag, lillasyster skulle göra nått prov så mamma och jag åkte till jysk och profab för att fördriva tiden.. 
På profab hittade jag en jättefin lång ljusslinga med massa pärlor och prismor.. 
Brukar ha en ljusslinga på gardinstången i vardagsrummet som julpynt.. Men denna slingan var så fin så jag va tvungen att ha den =)
Och det blev riktigt bra faktiskt och det kanske ä tidigt att pynta men samtidigt tycker jag inte ljusslingan ä så julig. !
 
 
 
Det som avgjorde det var att slingan passade in med dom två pärlhjärtan som hänger i vardagsrumsfönstret =)
 
 
Efter profab åkte vi vidare till jysk där jag köpte en supermjuk och gosig vit filt men jag fastnade även här för en ljusslinga, den va mindre och istället för pärlor var det hjärtan..
Så fin och billig, bara 39 kr :D
 
''
 
 
 
La den kring silverbrickan på matsalsbordet, tycker det är så fint med ljuset från slingan, värmeljus, vitt och silver =)
 
 
 
 
Imorgon ä en stor dag för mej, för imorgon 06.45 börjar jag arbetsträna med mål att jag ska orka jobba 25 % efter 9 december.. 
Känns både bra och dåligt, roligt och komma tillbaka till jobbet och träffa arbetskamrater men nervöst och spänd över om jag kommer orka det.. :/
Plockade fram mina arbetssaker förrut, pennfickan, namnskylten och passerkort.. 
Måste erkänna att det kom några tårar när jag såg på passerkortet... Den person som skrattar på det kortet ä inte jag längre, den personen försvann förlänge sen och jag vet inte om hon någonsin kommer tillbaka.. =(
Igår var vi ute och åt middag på Cafe August med några arbetskamrater och jag kände mej så utanför, hade inget direkt att prata med dom om och det kändes bara konstigt.. 
Jag har inte varit på jobbet ordentligt sedan 2010 och det ä klart att mycket har hänt som jag inte vet om och folk ändrar sej och jag oxå.. 
Den skrattande, lättsamma människa som tog allt med en klackspark ä borta och kvar är lessen, nervös, spänd person.. 
Jag tror och hoppas att bara jag kommer till jobbet och det går bra så kommer denna känslan försvinna och förhoppningvis kommer allt kännas som vanligt =)
 
Håll tummarna för mej imorrn <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0